بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی

مناسبترین داروی گیاهی برای زودانزالی

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1400/8/23
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
مشاهده لیست عناوین :
  • درمان زود انزالی با مصرف انار

متاسفانه در دنیای امروز یکی از مشکلات شایع در میان مردان، در زندگی مشترک، مشکل زود انزالی می باشد. که این اختلال جنسی در اکثریت مردان مشاهده می شود.
و یا اکثریت مردان در سنین خاصی این اختلال را تجربه می کنند، انزال زودرس چون تاثیرات زیادی بر روی زندگی زناشویی می گذارد و پی آمدهای فردی و اجتماعی زیادی به دنبال دارد، از این رو، درمان آن یکی از دغدعه های افراد درگیر با انزال زودرس می باشد.
البته که امروزه برای درمان انزال زودرس از داروهای مختلف استفاده می شود، ولی یکی از شیوه ها و روش های موثر درمان زودانزالی از گذشته تا به امروز درمان گیاهی بوده است، که در طب سنتی از جایگاه بالایی برخوردار است.
اما در کل می توان گفت که انزال زودرس به معنای رسیدن به ارگاسم زودتر از همسر به صورت غیر ارادی و عدم توانایی ادامه رابهط جنسی می باشد، که علل و دلایل مختلفی می تواند موجب ایجاد انزال زودرس شود، که از جمله مهمترین آنها می توان به عوامل روانی مانند استرس، اضطراب در حین رابطه جنسی، افسردگی، فاصله زیاد بین روابط جنسی، تجربه جنسی کم و همچنین آسیب های پزشکی و غیره اشاره نمود.
با محاسبه علل و عوامل ایجاد کننده انزال زودرس، درمان آن می تواند متفاوت و مختلف باشد، که از جمله روش های رایج و پر کاربرد برای درمان انزال زودرس استفاده از درمان گیاهی می باشد.

درمان زود انزالی با مصرف انار

آب و عصاره این میوه سرشار از مواد مغذی است. اسپینوزا می گوید که این میوه می تواند باعث اتساع عروق و كاهش خونرسانی بافتی شود و درواقع اثر چندانی بر اختلال نعوظ ندارد. با این حال استفاده از این میوه و بهره مندی از تمام مزایای آن توصیه می شود.
جینسنگ از جمله گیاهان دارویی است که به طور گسترده ای در درمان ED مورد استفاده قرار می گیرد اما مطالعات هنوز به چگونگی این امر پی نبرده اند. یكی از مزایای این گیاه نسبت به سایرین بی ضرر بودن آن است.

آرژنین و درمان زودانزالی در مردان

این ماده كه به طور طبیعی در غذا یافت می شود، رگ های خونی را شل كرده و در درمان مشکلات قلبی از آن استفاده می شود. پزشکان احتمال می دهند كه آرژنین گردش خون به آلت تناسلی را افزایش می دهد، در حالیكه اسپینوزا(مدیر مركز تخصصی اورولوژی در آمریكا) آن را توصیه نمی کند، زیرا كه بدن آن را به سرعت متابولیزه می کند. وی توصیه می کند که L-citrulline را به جای این ماده مصرف کنید زیرا که به بدن شما برای ساخت آرژنین بیشتر كمك می كند. اما، توجه داشته باشید كه این دارو نیز در دوزهای بالا می تواند فشار خون شما را کاهش دهد.

درمان زود انزالی با مصرف مکمل روی

روی نه تنها از رشد سلول حمایت می کند، بلکه ماده ی معدنی ضروریست که به تولید تستسترون، همچنین افزایش میل جنسی و افزایش انرژی شما کمک میکند. یک منبع معتبر رابطه ی بین کمبود روی بدن و اختلال عملکرد جنسی را تایید کرده است. مصرف روزانه روی میتواند مشکل انزال زود رس شما را به مرور زمان رفع کند. از جمله مواد غذایی حاوی روی می توان به:

صدف
دانه کدو تنبل
دانه های سویا
اسفناج
غلات جوانه گندم
بادام ها
لوبیا
نخود
دانه کنجد
گوشت بره
شکلات تلخ
سیر
نخود فرنگی 

گیاه دارویی مارچوبه

این گیاه به عنوان منبع خوبی از ویتامین‌ها ، پروتئین‌ها و مواد معدنی ضروری شناخته می‌شود. این گیاه غنی از ویتامین A، تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، اسید پانتوتنیک (B5)، نیاسین (B3)، فولات، B6، ویتامین C، E و K می‌باشد. همچنین گیاه دارویی مارچوبه حاوی مواد معدنی نظیر فسفر، پتاسیم، سلنیوم، روی و منگنز می‌باشد. این گیاه کالری کم و فیبر رژیمی فراوانی دارد.
وجود روی در بدن برای تولید تستوسترون ضروری است. ویتامین A نیز برای تنظیم تولید هورمون جنسی پروژسترون مورد نیاز است و همچنین تولید تستوسترون را افزایش می‌دهد.
ویتامین B3 موجود در گیاه دارویی مارچوبه باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود و سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. ویتامین C می‌تواند تعداد اسپرم ، جریان خون و فشار خون در آلت تناسلی را افزایش دهد؛ بنابراین، این گیاه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان زود انزالی باشد.
همچنین گیاه دارویی مارچوبه حاوی خواص ضد التهابی است که از این طریق نیز به درمان زود انزالی کمک می‌کند. اجزای ضد التهابی موجود در این گیاه عبارت‌اند از: پروتوودوسین، دیوسژنین، آسپارینین، ساراساپوژنین، ایزورامنتین.

مزایای شیر برای سلامتی نیز به خوبی شناخته شده است. شیر برای تغذیه پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کند کردن روند فرسایش دندان‌ها ، درمان مشکلات تنفسی ، پیشگیری از پوکی استخوان ، چاقی و انواع سرطان کاربرد دارد. شیر همچنین دارای کلسیم، ماده اصلی موجود در استخوان‌های بدن انسان و مواد معدنی مانند ریبوفلاوین، روی، پروتئین، منیزیم، سلنیوم و کربوهیدرات است؛ بنابراین شیر اثر تقویتی بر بدن دارد و ترکیب مارچوبه و شیر یکی از بهترین نوع روش‌های خانگی درمان زود انزالی است.

پودر-مارچوبه
پودر مارچوبه
90,00090,000تومان
اضافه
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
بهترین داروی گیاهی برای زودانزالی
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن