بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید

بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1403/4/30
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید

اگر جزو افرادی هستید که نوشیدن قهوه و چای برایتان تکراری شده و به دنبال نوشیدنی‌های متنوع و جدیدی هستید، باید بگوییم که انتخاب دمنوش‌های گیاهی بهترین گزینه است. اگر با بهترین دمنوش ‌ها برای مصرف روزانه آشنایی یابید، می‌توانید انواع چای‌های گیاهی متنوع و لذیذ را تهیه کرده و از طعم و خواص فوق‌العاده آن‌ها بهره‌مند شوید.

این نوشیدنی‌های گرم و لذیذ که با استفاده از گیاهان دارویی گوناگون تهیه می‌شوند، بسیار متنوع هستند و با قرار دادن آن‌ها در رژیم غذایی روزانه خود می‌توانید از خواص بی‌نظیرشان برخوردار گردید. اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید بهتر است که مصرف روزانه دمنوش ‌ها را فراموش نکنید. در این مطلب مایل هستیم بهترین دمنوش ‌ها را معرفی کنیم، بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.\

دمنوش چیست؟

پیش از معرفی بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که دمنوش چیست؟ دمنوش‌ها که با نام چای گیاهی نیز خوانده می‌شوند، نوشیدنی‌هایی هستند که با استفاده از ریشه، برگ و ساقه داروهای گیاهی تهیه می‌گردند. با توجه به خواص فراوانی که این دمنوش‌ها دارند بسیاری از افراد آن‌ها را میل می‌کنند.

برای تهیه دمنوش‌ها کافیست که گیاهان دارویی را درون آب جوش قرار داده و اجازه دهید که به طور کامل دم بکشند. پس از گذشته ۱۰ الی ۲۰ دقیقه، دمنوش شما آماده میل کردن خواهد بود. لازم به ذکر است که دمنوش و جوشانده با یکدیگر متفاوت هستند. وجه تمایز دمنوش و جوشانده نحوه تهیه این نوشیدنی‌ها است.

برای بهره‌مند شدن از خواص بی‌نظیر چای گیاهی می‌توانید نسبت به خرید انواع دمنوش‌ها و سفارش داروهای گیاهی از فروشگاه اینترنتی دیجی عطار اقدام نمایید.

پرطرفدارترین دمنوش‌ها برای مصرف روزانه

اگر چه مصرف روزانه دمنوش ‌ها فواید زیادی را برای بدن و سلامتی شما به دنبال دارد، اما زیاده‌روی در خوردن آن‌ها نیز ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. در واقع مصرف غیرمجاز دمنوش‌ها ممکن است برخی مشکلات و آسیب‌های جسمانی را برایتان ایجاد کند. در این میان دمنوش‌هایی هستند که مصرف روزانه آن‌ها هیچ مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد و می‌توانید روزانه آن‌ها را میل کنید. به طور کلی بهترین دمنوش ‌ها برای مصرف روزانه شامل موارد زیر می‌گردد.

دمنوش بابونه

یکی از بهترین دمنوش‌ ها که می‌توانید روزانه آن را میل کنید، دمنوش بابونه است. گل بابونه علاوه بر شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد، از خواص فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است و به همین دلیل جهت تهیه دمنوش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دمنوش بابونه بسیار ملایم و آرامبخش بوده و اگر قبل از خواب یک فنجان آن را میل کنید، میزان استرس و ناآرامی‌های شما به شدت کاهش می‌یابد. در واقع با میل کردن این دمنوش لذت خوابی راحت و بدون دغدغه را تجربه خواهید کرد. مصرف این دمنوش را به افراد مبتلا به دیابت و فشار خون پیشنهاد می‌کنیم، زیرا موجب کاهش قند خون و تنظیم فشار خون می‌شود.

دمنوش بابونه از بهترین‌ دمنوش ها برای مصرف روزانه - دیجی عطار

دمنوش نعناع

یکی دیگر از بهترین دمنوش ‌ها برای مصرف روزانه دمنوش نعناع است. این دمنوش همانطور که از نام آن مشخص است، با استفاده از گیاه نعناع تهیه می‌شود. برای تسکین مشکلات گوارشی خود می‌توانید از این دمنوش استفاده نمایید. خواص دمنوش نعناع چیست؟ از فواید دمنوش نعناع می‌توان به کاهش درد و التهابات روده و معده، هضم بهتر غذا، رفع سوء هاضمه، کاهش نفخ و غیره اشاره نمود. قطعاً پس از نوشیدن دمنوش نعناع احساس سبکی خواهید کرد. برای خوش‌طعم‌تر شدن این دمنوش با توجه به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید از عسل، شکلات، نبات، شکر و غیره استفاده نمایید.

دمنوش به‌لیمو

دمنوش به‌لیمو یکی از بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق‌العاده است. دمنوش به‌لیمو یک چای گیاهی آرامش‌بخش و لذیذ برای قبل از خواب است که موجب کاهش استرس و درد معده می‌شود. این نوشیدنی گرم با افزایش متابولیسم بدن به کاهش چربی‌ها و لاغری کمک می‌کند. اگر به دنبال کاهش وزن و لاغری هستید، مصرف دمنوش به‌لیمو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دمنوش بادرنجبویه

دمنوش بادرنجبویه یکی از نوشیدنی‌هایی است که شاید بسیاری از افراد تاکنون تجربه خوردن آن را نداشته باشند. قطعاً یکی از لذیذترین و مقوی‌ترین دمنوش‌هایی که می‌توانید برای مصرف روزانه انتخاب کنید، دمنوش بادرنجبویه است. این چای گیاهی را هم می‌توانید با بادرنجبویه تازه و هم با بادرنجبویه خشک شده تهیه نمایید. در نهایت با مصرف این دمنوش شاهد عطر و طعم فوق‌العاده آن خواهید بود. از خواص دمنوش بادرنجبویه می‌توان به سم‌زدایی بدن، تقویت پوست، جلوگیری از بیماری‌های گوناگون و پیری، تقویت حافظه، افزایش آرامش، شادابی و غیره اشاره نمود.

بادرنجبویه-ملیس
بادرنجبویه - ملیس
48,00048,000تومان
اضافه
بابونه
بابونه
45,00045,000تومان
اضافه
بابونه-شیرازی
بابونه شیرازی
69,00069,000تومان
اضافه
گل-بابونه-گاوی
گل بابونه گاوی
40,00040,000تومان
اضافه
برگ-به-لیمو
برگ به لیمو
23,00023,000تومان
اضافه
سرشاخه-به-لیمو
سرشاخه به لیمو
0ناموجود
اضافه
برگ-نعنا-خشک
برگ نعنا خشک
38,00038,000تومان
اضافه
نعنا-فلفلی-سوسنبر
نعنا فلفلی - سوسنبر
52,00052,000تومان
اضافه
روغن-بابونه-60-سی-سی
روغن بابونه - 60 سی سی
70,00070,000تومان
اضافه
بلغور-نعنا-خشک
بلغور نعنا خشک
58,00058,000تومان
اضافه
عرق-نعنا-سنگین-تک-گل-900-سی-سی
عرق نعنا سنگین تک گل - 900 سی سی
65,00065,000تومان
اضافه
برگ-به-لیمو-عمده
برگ به لیمو - عمده
71,500ناموجود
اضافه
روغن-بادرنجبویه-عمده
روغن بادرنجبویه - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
بابونه-شیرازی-عمده
بابونه شیرازی - عمده
418,000ناموجود
اضافه
نعنا-فلفلی-عمده
نعنا فلفلی - عمده
137,500ناموجود
اضافه
بلغور-نعنا-خشک-عمده
بلغور نعنا خشک - عمده
82,500ناموجود
اضافه
بادرنجبویه-ملیس
بادرنجبویه - ملیس
48,00048,000تومان
اضافه
بابونه
بابونه
45,00045,000تومان
اضافه

دمنوش هیبیسکوس

یکی دیگر از بهترین دمنوش‌ ها که می‌توانید روزانه آن را میل کنید، نوشیدنی چای ترش یا هیبیسکوس است. از گلبرگ‌های گل هیبیسکوس برای تهیه این دمنوش استفاده می‌شود. برای خوشمزه‌تر شدن این دمنوش می‌توانید مقداری عسل و یا شکر را به آن بیفزایید. با توجه به این که دمنوش هیبیسکوس طعم ترشی دارد، بهتر است که پس از خنک شدن آن را میل کنید. پس از نوشیدن این دمنوش متوجه حال بسیار خوب خود خواهید شد.

دمنوش بهارنارنج

دمنوش بهارنارنج یکی دیگر از بهترین دمنوش‌ ها برای مصرف روزانه است. بهارنارنج گیاهی معطر است که علاوه بر دمنوش برای تهیه انواع مربا، شربت و غیره نیز به کار برده می‌شود. این دمنوش انرژی را افزایش و استرس را کاهش می‌دهد. برای از بین بردن کسلی و خواب‌آلودگی خود روزانه دمنوش بهارنارنج را میل کنید.

معرفی بهترین دمنوش ها با خواص فوق‌العاده - عطاری آنلاین دیجی عطار

دمنوش زنجبیل

اگر قصد مصرف روزانه دمنوش ‌ها را دارید، دمنوش زنجبیل را فراموش نکنید. خاصیت ضدالتهابی این نوشیدنی گرم، آن را به یکی از آرامش‌بخش‌ترین دمنوش‌ها تبدیل کرده است. این دمنوش با استفاده از ریشه گیاه زنجبیل تهیه می‌شود و ممکن است طعم تند آن برای برخی از افراد خوشایند نباشد. برای متعادل کردن طعم این دمنوش می‌توانید به آن عسل بیفزایید. از فواید دمنوش زنجبیل می‌توان به هضم غذا، کاهش نفخ و برطرف کردن حالت تهوع اشاره نمود.

دمنوش گل ‌گاوزبان 

دمنوش گل‌ گاوزبان یکی از معروف‌ترین نوشیدنی‌هایی است که پس از دم کشیدن نیز رنگ بسیار زیبا و جذابی دارد. علت شهرت این نوشیدنی، آرامش‌بخش بودن آن است. اگر دچار استرس هستید می‌توانید قبل از خواب این دمنوش را میل کنید. با این دمنوش خوابی عمیق و آرام را تجربه خواهید کرد. از دیگر فواید دمنوش گل گاوزبان می‌توان کاهش فشار خون و کاهش سردرد را نام برد.

دمنوش اسطوخودوس

آیا می‌دانید خواص دارویی اسطوخودوس چیست؟ اسطوخودوس یکی از گیاهانی است که برای تهیه دمنوش به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلخی اندک این دمنوش در کنار فواید بی‌نظیر آن چندان به چشم نخواهد آمد. از دمنوش اسطوخودوس می‌توانید برای کاهش استرس و درمان آسم و آلرژی استفاده کنید.

دمنوش گل‌ محمدی

یکی ‌دیگر از بهترین دمنوش‌ ها که عطر و طعم لذیذی دارد، دمنوش گل محمدی است. از خواص این‌ دمنوش می‌توان کاهش التهابات، رفع یبوست و کاهش دردهای آرتروز را نام برد.

بهترین ‌دمنوش ها برای سلامتی بدن - دیجی عطار

خرید بهترین دمنوش‌های گیاهی اصل از دیجی عطار

اگر‌ بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید و با خواص آن‌ها آشنایی یابید، قطعا آن‌ها را در رژیم غذایی خود قرار می‌دهید. دمنوش‌های گیاهی خوش‌طعم و عطر هستند و فواید بسیار زیادی دارند.
عطاری آنلاین دیجی عطار یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اعتماد است که در زمینه فروش گیاهان دارویی فعالیت دارد. اگر قصد خرید گیاهان دارویی را دارید، کافیست وارد وب‌سایت عطاری دیجی عطار شده و خرید خود را انجام دهید. در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون ثبت سفارش دمنوش‌ها و خرید آنلاین گیاهان دارویی و فواید آن‌ها، می‌توانید با شماره ۰۲۱۳۷۵۱۵ تماس بگیرید و با کارشناسان مجموعه صحبت کنید‌. کارشناسان دیجی عطار در تلاش هستند که در مدت زمانی کوتاه به سوالات شما پاسخ بدهند. با خرید از وب‌سایت دیجی عطار هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت محصولات نخواهید داشت. اعتماد شما اعتبار ماست.

پودر-زنجبیل-عمده
پودر زنجبیل - عمده
132,000ناموجود
اضافه
گل-اسطوخودوس
گل اسطوخودوس
43,50043,500تومان
اضافه
زنجبیل-قلم
زنجبیل قلم
44,00044,000تومان
اضافه
قرص-اطریفل-اسطوخودوسی-نیاک-
قرص اطریفل اسطوخودوسی نیاک
80,000ناموجود
اضافه
گل-گاوزبان
گل گاوزبان
140,000140,000تومان
اضافه
غنچه-گل-محمدی
غنچه گل محمدی
40,00040,000تومان
اضافه
برگ-گل-محمدی-دارویی
برگ گل محمدی دارویی
40,00040,000تومان
اضافه
پودر-گل-محمدی
پودر گل محمدی
60,00060,000تومان
اضافه
پودر-زنجبیل
پودر زنجبیل
46,00046,000تومان
اضافه
زنجبیل-قلم-چینی-عمده
زنجبیل قلم چینی - عمده
159,500ناموجود
اضافه
گل-اسطوخودوس-عمده
گل اسطوخودوس - عمده
374,000ناموجود
اضافه
گل-گاوزبان-عمده
گل گاوزبان - عمده
880,000ناموجود
اضافه
پودر-زنجبیل-عمده
پودر زنجبیل - عمده
132,000ناموجود
اضافه
گل-اسطوخودوس
گل اسطوخودوس
43,50043,500تومان
اضافه
سوالات یا پیشنهادات
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بشناسید
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن