عمده فروشی گیاهان دارویی

بهترین عمده فروشی گیاهان دارویی

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1400/7/2
عمده فروشی گیاهان دارویی

عطاری چیست ؟

در معنی قدیم عطاری شغل فروش عطر و دارو فروشی است و عطاری ها در گذشته  حجره هایی بودند که چنین مواردی را عرضه می کردند. طب سنتی ارتباط مستقیمی با عطاری ها دارد و در واقع رابطه طب سنتی و عطاری مانند رابطه پزشکی مدرن با داروخانه ها است. بنابراین واضح است که در گذشته پزشکان طب سنتی و حکیمان دارو را تجویز کرده و سپس افراد برای خرید گیاهان دارویی ، عرقیات گیاهی و داروهای سنتی ترکیبی به عطاری مراجعه میکردند.

تاریخچه عطاری در جهان

عطاری ها در گذشته تنها در فرهنگ آسیایی وجود نداشته و طبق اسناد پیدا شده، حضور عطاری ها پیش از میلاد مسیح و از عصر بابلیان اثبات شده است. عطاری ها از گذشته تا به امروز نه تنها جایگاه خود را در جامعه از دست نداده اند، بلکه همگام با جامعه امروزی علاوه بر فروش جزء و عمده گیاهان دارویی به روش سنتی اقدام به عمده فروشی گیاهان دارویی در اینترنت کرده اند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و شرایط عمده فروشی گیاهان دارویی با دیجی عطار تماس بگیرید.

طب سنتی عموما از ریشه ها و دانه ها و عصاره های گیاهان برای درمان استفاده می کرده اند و به تبع تخصص اصلی عطاری ها نیز علم گیاهان دارویی است. در طی سالیان افراد پژوهش های خود در زمینه گیاهان دارویی به دست عطار ها میرساندند و اسناد کاربرد گیاهان دارویی تا قرن های هفت و هشت میلادی و از آن به بعد تا به امروز بصورت کامل و اثبات شده وجود دارد.

تاریخچه عطاری در ایران

گیاهان دارویی اولین درمان ها شناخته شده برای بیماری های بشری در گذشته های دور بوده است . ایران از قدیمی ترین تمدن های بشری میباشد و با توجه پیشرو بودن ایران در علم طب در گذشته، عطاری یکی از مشاغل پر طرفدار در ایران باستان بوده که عموما حتی بصورت خانوادگی و نسل به نسل دنبال شده است. در کشور ما ایران بیش از هشت هزار گیاه و ادویه شناسایی شده است که بالغ بر 2000 مورد از آنها مستقیما در درمان با نام گیاهان دارویی کاربرد داشتند

شما میتوانید برای خرید عمده گیاهان دارویی و اطلاع از قیمت آنها با دیجی عطار تماس بگیرید تا به سوالات شما در زمینه عمده فروشی گیاهان دارویی پاسخ دهیم. . 

عطاری در ایران باستان

عطاری ها در طول تاریخ عضو جدانشدنی از جامعه و فرهنگ ما بوده اند و حتی امروزه نیز بسیاری از عطاری ها چه به صورت سنتی و به صورت حجره هایی در گوشه کنار بازار ها و چه به صورت آنلاین و بروز فعالیت میکنند و علاوه بر فروش های جزئی که دارند، اقدام به عمده فروشی گیاهان دارویی به افراد و یا شرکت های دارویی میکنند.

در یک بازه زمانی بسیاری از افراد اعتماد خودشون رو نسبت به طب سنتی از دست داده بودند که عمده دلیل آن نا اگاهی افراد و سواستفاده افراد شیاد از این مسئله بوده است، اما با گذشت زمان و شفاف سازی توسط افراد متخصص، صنعت عطاری نیز دوباره رونق گرفت.

ابن سینا یکی از پزشکان نامدار ایرانی در زمینه عطاری ها اعتقاد بسیاری به آنها داشته و حتی در کتاب قانون خود یافته های علمی خود را حاصل از گیاهان سنتی روم و یونان را با پژوهش ها و دانسته های باستانی ایرانی آورده است.

زمینه های کاری طب سنتی

·    درمان بیماری ها

·   جلوگیری از بروز بیماری

·  تهیه و خرید مکمل های غذایی گیاهی

·  تهیه و خرید محصولات تناسب اندام

·  کاهش بیماری و درد

محصولات عطاری ها

همانطور که گفتیم در عطاری ها علاوه بر عمده فروشی گیاهان دارویی ، طیف وسیعی از محصولات نیز ارائه میشود. مانند:

·   گیاهان دارویی

·   عرقیات گیاهی

·  ادویه جات

·  چای و قهوه

·  سبزیجات خشک شده

·  بذر گیاهان

·  محصولات مراقب از پوست

·  روغن های گیاهی

و بسیاری محصول دیگر که گاها در دسته های فوق قرار می گیرند.

شکل محصولات عطاری

فروش محصولات گیاهی به صورت های مختلفی انجام گرفته و شکل عمده فروشی گیاهان دارویی با توجه به هدف مورد نظر افراد صورت میگیرد. مانند:

· گیاهان تازه

· دانه گیاه

· ریشه گیاه

· گیاهان خشک شده

· صمغ گیاه

· عصاره گیاه

· پودر گیاه

· استخراج های روغنی و الکلی

عمده فروشی گیاهان دارویی در سایت دیجی عطار

همانطور که ذکر شد بسیار از عطاری ها امروزه از تکنولوژی روز استفاده می کنند و بدلیل هجوم افراد به سمت این صنعت ، شبکه های اجتماعی و سایت های فروشگاهی اینترنتی برای عمده فروشی گیاهان دارویی میتواند یک راه حل مناسب برای این مسئله باشد. عطاری ها بصورت فعال در شبکه های اجتماعی محصولات خود را عرضه کرده و اقدام به عمده فروشی گیاهان دارویی میکنند.

سایت دیجی عطار به شما اطمینان میدهد که میتوانید یک خرید امن و سریع و آسان برای مصرف شخصی و یا عطاری خود داشته باشید و با صرف کمترین زمان خرید خودرا دریافت نمایید. برای اطلاع از قیمت های و شرایط عمده فروشی گیاهان دارویی با دیجی عطار تماس بگیرید. 

عمده فروشی گیاهان دارویی
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
عمده فروشی گیاهان دارویی
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
عمده فروشی گیاهان دارویی
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
عمده فروشی گیاهان دارویی
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
عمده فروشی گیاهان دارویی
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن