همه چیز درباره کرم خراطین

کرم خراطین چیست و چه کاربردی دارد؟

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1401/5/23
همه چیز درباره کرم خراطین
مشاهده لیست عناوین :
  • حجم دهنده طبیعی عضلات سینه، باسن، گونه و لب
  • رفع چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی
  • تسکین دردهای مفصلی، رماتیسمی و درمان کمردرد
  • تقویت موها و کمک به درمان ریزش مو و شوره سر
  • بدن‌سازی و پرورش اندام
  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان 
  • مضرات روغن خراطین (عوارض جانبی و موارد منع مصرف)

روغن خراطین Earthworms oil روغنی طبیعی می باشد که از کرم خاکی قرمز تولید می شود. از این روغن جهت افزایش حجم اندام‌های مختلف خانم‌ها و آقایان استفاده می گردد. کرم خاکی قرمز یا همان ایزینیا فتیدا در پوشش گیاهی پوسیده، کمپوست و کود رشد کرده است. این کرم‌ها را در مقابل آفتاب خشک شده و از آن‌ها پودری تهیه می گردد که منبع غیرمتعارفی از پروتئین به حساب  می آیند. ایزینیا فتیدا حاوی حدود 62٪ پروتئین است و ترکیب خوبی از اسیدهای آمینه ضروری دارد. این روغن برای استفاده موضعی تولید شده که تقریباً با انواع پوست سازگاری دارد. روغن خراطین اصل دارای غلظت بالایی می باشد که بوی تند و نامطبوعی دارد و به آسانی جذب پوست می‌شود.

آشنایی با خاصیت روغن خراطین و طریقه مصرف:

حجم دهنده طبیعی عضلات سینه، باسن، گونه و لب

همانگونه که ذکر شد، حجم دهندگی این روغن مهمترین خاصیت این محصول می باشد. استفاده از این روغن برای برجستگی گونه‌ها و لب کارایی دارد و یک حجم دهنده و سفت کننده طبیعی باسن و سینه در بانوان می باشد. نحوه مصرف این روغن برای افزایش حجم عضلات، بزرگ شدن سینه و باسن زنان به شرح زیر می باشد:

نخست اندام مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشویید تا منفذهای پوست باز شود. احتیاج است برای نتیجه دهی بهتر، پوست موضع مورد نظر به قرمزی برسد پس در نتیجه با مالش دست پوست را به قرمزی برسانید مانند هنگامی که پوستتان را کیسه می‌کشید. سپس چند قطره از روغن را بر آن قسمت مالیده و به آهستگی به مدت 2 الی 3 دقیقه ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. پس از آن یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و برای حدود 5 دقیقه، روی موضع بگذارید تا روغن جذب شده زیر پوست تثبیت پیدا نماید. این عمل را روزی یک مرتبه انجام دهید.

رفع چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی

به این منظور، پوستتان را نخست با آب ولرم و شوینده مناسب به خوبی بشویید. سپس چند قطره از روغن خراطین را روی پوست مالیده و با ملایمت ماساژ دهید تا جذب پوست شود. این کار را روزی یک بار انجام دهید.

تسکین دردهای مفصلی، رماتیسمی و درمان کمردرد

روغن خراطین را می‌توان به علت افزایش جریان خون در رگ‌ها، به عنوان روغن ماساژ برای تسکین درد‌های مفصلی استفاده کرد. به این منظور چند قطره از روغن را در قسمتی که درد دارد مالیده و ماساژ دهید و این کار را روزی ۲ الی ۳ بار تکرار کنید و اجازه دهید روغن روی پوست بماند تا اثر بیشتری داشته باشد.

تقویت موها و کمک به درمان ریزش مو و شوره سر

برای استفاده از خاصیت روغن خراطین برای تقویت و افزایش رشد موها، بعد از حمام چند قطره از روغن را کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست سر شود. بعد از ۱۲ ساعت میتوانید سرتان را بشوئید.

بدن‌سازی و پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام به منظور سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید می باشد و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت. بهترین زمان مصرف روغن خراطین برای پرورش اندام بلافاصله بعد از تمرین (زمانی که بدن هنوز گرم می باشد و گردش خون بالاست) است. به این منظور آن قسمت از اندام مورد نظر را تمیز نموده و روغن را همانند آنچه در بخش حجم دهی عضلات گفته شد، استعمال کنید.

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان 

یکی از معروفترین خاصیت های روغن خراطین، افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی مردان و برطرف کردن مشکل دیرانزالی می باشد. استفاده از این روغن موجب افزایش رضایت جنسی در طرفین می‌شود. لازم به توضیح است این روغن، در افزایش قطر آلت مردانه اثر دارد نه طول آن. به این منظور پس از حمام و شستشو، چند قطره از روغن را بر آلت مالیده و ماساژ دهید. این کار را یک الی سه بار در روز و مدت ۳ الی ۹ ماه انجام دهید.

نکته مهم با توجه به اینکه روغن خراطین یک ماده طبیعی برای افزایش حجم عضلات و… می باشد، باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل ۴۰ روز از آغاز مصرف روغن بگذرد تا نشانه‌هایی از تاثیر آن را مشاهده نمایید. همچنین حدود ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد که اثر استفاده از این روغن تکمیل شود.

 نحوه تشخیص و خواص روغن خراطین اصل

  • ماده اصلی روغن خراطین، کرم خراطین یا همان کرم خاکی است که امروزه طی فرایندی خاص و با کمک تجهیزات پیشرفته، ترکیبات و عناصر خود را وارد روغن‌های پایه می‌نماید.
  • رنگ روغن خراطین اصل قهوه‌ای مایل به تیره است و دارای بویی گرم و نسبتاً تند می‌باشد. همچنین روغن خراطین اصل به‌صورت روغنی و مایع است و به هیچ عنوان سفت و جامد نیست. بنابراین از خرید روغنی که بصورت کِرِم و جامد و در بسته‌های تیره رنگ است، خودداری فرمائید.
  • توجه داشته باشید، روغن خراطین اصل هنگام مصرف، موجب گرم شدن در اندام می‌شود و اصلا نباید با حالت پف فوری و غیرطبیعی همراه باشد. اگر اینطور باشد به این معنی است که روغن تقلبی بوده و دارای مواد شیمیایی کورتون‌دار است که موجب پف کردن موقت می‌شود و متأسفانه عوارض زیاد دارد.

مضرات روغن خراطین (عوارض جانبی و موارد منع مصرف)

  • با توجه به اینکه روغن خراطین دارای طبع گرم و تر است، استفاده از آن برای افرادی که دارای مزاج گرم هستند، ممکن است باعث جوش زدن بر روی پوست شود؛ لذا توصیه می‌شود این افراد در طول دوره مصرف روغن خراطین، از عرقیات گیاهی با طبع سرد مثل عرق بهار نارنج و یا کاسنی مصرف کنند.قبل از استفاده از این روغن حتما با پزشک یا متخصص طب سنتی مشورت کنید و تست حساسیت انجام دهید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید.  استفاده از روغن خراطین عموما به صورت موضعی است و جنبه خوراکی ندارد. همچنین با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیائی استفاده نمی‌شود، بنابراین نسبت به روش‌های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.
کرم-خراطین-خشک
کرم خراطین خشک
140,000140,000تومان
اضافه
همه چیز درباره کرم خراطین
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
همه چیز درباره کرم خراطین
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
همه چیز درباره کرم خراطین
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
همه چیز درباره کرم خراطین
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
همه چیز درباره کرم خراطین
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن