خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو

خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1402/7/8
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو

روش های متعددی را برای لاغری شکم و پهلو کاندید کرده اید؟ از انواع روش های حراجی گرفته تا رژیم های سفت و سخت،‌ هر کدام را بنا به دلایلی ترجیح داده اید که انتخاب نکنید. در آخر به این نتیجه رسیده اید که از گیاهان دارویی برای لاغری شکم و پهلو استفاده کنید؟ از خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو خیلی شنیده اید؟

خواص چای سبز برای لاغری 

خواص پیشگیری چای سبز برای بیماری ها شامل خواص معدنی این نوشیدنی برای پیشگیری در مقابل بیماری های قلبی عروقی دیابت و انواع سرطان ها می باشد . کافئین، آنتی اکسیدانت، مواد معدنی و ویتامین های متعدد این دمنوش خواص عجیبی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها دارد.

انواع ترکیبات چای سبز و خواص آن 

در قسمت قبلی متن اشاره کردیم که آنتی اکسیدانت های چای سبز مهمترین منبع برای کاهش چربی های شکم و پهلو هستند. کاتچین یکی از مهمترین این ترکیبات آنتی اکسیدانی است. این ترکیب مهمترین اثرات ضد التهابی را دارد و میزان متابولیسم بدن را افزایش می ‌دهد.‌ دسته ای دیگر از مواد مقوی آنتی اکسیدانتی در چای سبز، فلاونوئیدها هستند. این ترکیب با کاهش التهاب میزان چربی های شکم و پهلو را کاهش می دهد.

عملکرد چای سبز در لاغری شکم و پهلو 

شاید کم هزینه ترین روش برای درمان چاقی شکم و پهلو با گیاهان دارویی، چای سبز باشد. چای سبز میزان جذب چربی ها را در روده کاهش داده و به همین طریق مانع چاقی شما خواهد شد. این خاصیت عالی با استفاده از ماده تانین موجود در چای سبز صورت خواهد گرفت. چای سبز نیز با ترکیبات موثره خود می تواند آنزیم های موثر در چربی سوزی و لاغری را فعال تر نموده و به این طریق به لاغری شما کمک نماید. چای سبز با کاهش اشتها باعث لاغری شما خواهد شد. با مصرف این دمنوش میل کمتری به غذا خواهید داشت و در نتیجه در ناحیه شکم و پهلو متعادل تر خواهید بود و چربی انباشته کمتری در این دو ناحیه خاص خواهید داشت.

بهترین روش دم آوری چای سبز - دیجی عطار

چای سبز

یکی از گیاهان داروئی تولیدی شرق آسیا است که با کمترین دستکاری و تغییرات به فروش می رسد. با مصرف این گیاه ارگانیک می توانید از خواص عالی آن برای چربی سوزی و لاغری نهایت استفاده را ببرید.

چربی های شکم و پهلو

چربی های ناحیه شکم و پهلو از سرسخت ترین چربی های بدن هستند. برای آب کردن چربی های این ناحیه از بدن باید تلاش زیادی کنید. مصرف چای سبز به همراه ورزش و سبک غذایی متعادل حتما شما را در شکست چربی های پهلو و شکم پیروز خواهد نمود.‌

خواص متعدد چای سبز برای لاغری شکم و پهلو

چای سبز سرشار از کافئین است.‌ کافئین باعث نشاط و سرحالی شما خواهد شد. علاوه بر این خاصیت شادی آور می‌تواند بهترین نقش چربی سوزی را در بدن و به ویژه چربی های شکم و پهلو ایفا کند.

اگر بخواهیم به یکی از ترکیب های گیاهی ارگانیک که سرشار از خواص آنتی اکسیدانتی است اشاره نماییم بدون شک این گیاه چای سبز خواهد بود. چای سبز با نقش های آنتی اکسیدانتی خود متابولیسم بدن را افزایش داده و چربی ها را اکسیده و تجزیه می کند، در نتیجه باعث لاغری در شما خواهد شد.

بهترین روش های موثر برای لاغری شکم و پهلو 

برای لاغری شکم و پهلو ورزش را انتخاب کرده اید؟ در حین ورزش برای تامین انرژی مورد نیاز بدن چربی ها شکسته شده و به داخل خون منتقل می شوند. ‌می دانستید چای سبز ترکیبی موثر برای ورزش کاران است و حرکت چربی ها را به داخل خون تسهیل کرده و به مصرف آن ها در بدن و خروج آن ها از بدن کمک می ‌کند.

چندیدن مطالعه معتبر علمی نشان داده است که افرادی که چای سبز مصرف می ‌کنند در رسیدن به تناسب اندام و وزن دلخواهشان موفق تر هستند و به طور عالی تری توانسته اند چربی های دور شکم و پهلوی خود را در بازه زمانی کوتاه تری کاهش دهند.

چای سبز و لاغری- دیجی عطار 

موثرترین راه برای کاهش توده های چربی شکم و پهلوی

به نظر شما بهترین و موثرترین راه برای کاهش چربی های این دو ناحیه از بدن چیست؟ حتما اگر در حوزه های مربوط به لاغری وارد شده باشید با مفهوم متابولیسم آشنا شده اید.‌ متابولیسم یعنی سوخت ‌ و ساز بدن.‌ بدن ما برای انجام کارهای روزمره اش به مقدار معینی کالری و یا همان انرژی نیاز دارد، حالا اگر در طول روز کالری کمتری از مواد غذایی دریافت نماییم، بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود مجبور می ‌شود چربی ها را بسوزاند و مصرف کند،‌ این همان مفهوم متابولیسم به زبان ساده است.
حالا تاثیرات چای سبز در متابولیسم بدن به چه طریقی است؟ چای سبز میزان متابولیسم بدن را افزایش داده و چربی های بیشتری را می‌سوزاند و در نتیجه چربی کمتری برای ذخیره در بدن باقی می ماند و به همین راحتی در ناحیه شکم و پهلو لاغرتر خواهید شد.

بهترین نوشیدنی کم کالری برای لاغری شکم و پهلو 

یکی از راه های لاغری انتخاب مواد غذایی و نوشیدنی با کمترین میزان کالری است. چای سبز اگر به صورت خالی و بدون قند و شکر استفاده شود کمترین میزان کالری را دارد. ‌‌پس دیگر نگران چاقی ناشی از افزایش کالری با مصرف این دمنوش نخواهید بود. اگر بتوانید مصرف شربت ها و نوشابه ها را با چای سبز جایگزین نمایید به مقدار زیادی کالری دریافتی بدن را کاهش خواهید داد و به لاغری کل بدن به ‌خصوص ناحیه شکم و پهلوی خود کمک خواهید کرد.

بهترین میزان مصرف چای سبز برای لاغری 

حالا که با خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو اشنا شده اید، بهتر است کمی نیز در مورد میزان مصرف این دمنوش باهم صحبت نماییم. راستش را بخواهید در مورد میزان مصرف موثر این دمنوش در منابع مختلف اختلاف نظر است. عداه ای از افراد روزانه یک لیوان را توصیه نموده اند و بعضی دیگر نیز تا مصرف ۵ لیوان در روز را بدون ضرر دانسته اند.

برای گرفتن بهترین نتیجه می توانید مصرف خود را از روزی یک لیوان شروع نموده و همزمان اثرات آن را در بدن خود پیگیری نمایید تا میزان مصرف متعادل را در بدن خود بهینه سازی نمایید.

مناسب ترین زمان مصرف 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این دمنوش را اول صبح میل نمایند زیرا کافئین موجود در آن، آن ها را سرحال تر خواهد نمود‌. راستی برای اینکه بی خوابی را تجربه نکنید دمنوش چای سبز را قبل از خواب میل نکنید.

بهترین افزودنی های کنار چای سبز

برای اینکه مزه چای سبز شما متعادل تر شود می‌توانید آن را با لیمو، نبات، هل، زعفران و یا دارچین میل نمایید. اگر سعی کنید این دمنوش را بدون شکر و یا خرما میل نمایید مسلما اثربخشی بیشتر و سریعتری در کاهش چربی های ناحیه شکم و پهلوی شما خواهد داشت. افزودن لیمو ترش به چای سبز باعث می ‌شود عملکرد بخش های گوارشی شما تعدیل شود و هضم و جذب غذا در بدن بهتر صورت بگیرد.‌

ترکیب زیره و چای سبز برای کاهش چربی های شکم و پهلو

علاقه مندید اثر بخشی چای سبز را افزایش بدهید؟ می‌ توانید دمنوش ترکیبی چای سبز و زیره را تهیه نمایید‌ ،زیرا با طبع گرم خود بهترین مسلح برای سردی چای سبز است. زیره نیز با افزایش متابولیسم و سوخت ساز برای کاهش چربی های شکم و پهلو کمک کار چای سبز خواهد بود و مسلما نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. بهترین کیفیت زیره سبز و چای سبز را می توانید با قیمت های مناسب از دیجی عطار تهیه نمایید.

نکته پایانی 

با خواندن این مقاله قانع شده اید که خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو بیشمار است و استفاده از این نوشیدنی کم کالری در کنار ورزش و سبک غذایی سالم بیشترین کمک ها را در لاغری شکم و پهلو به شما عزیزان خواهد کرد. فردا دیر است پس از همین امروز این نوشیدنی پر خاصیت را در برنامه روزانه غذایی تان قرار بدهید.

سوالات یا پیشنهادات
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
خواص چای سبز برای لاغری شکم و پهلو
آموزش نحوه مصرف سیر برای کاهش چربی خون