طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1402/7/3
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم

آیا می‌دانید که مطالعات مختلف نشان می‌دهند که عصاره قهوه سبز می‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد؟ این روزها شاهد افزایش شیوع چاقی و اضافه وزن در افراد مختلف هستیم. به گونه‌ای که در شرایط کنونی اضافه وزن یکی از نگرانی‌های اصلی سلامت در جوامع مختلف و کشور ایران است. راه‌های مختلفی برای کاهش وزن و لاغری شکم وجود دارد؛ اما ساده‌ترین راه این است که به سراغ مصرف گیاهان دارویی بروید که برای لاغری شکم به صورت موضعی و کاهش وزن مفید هستند. طریقه مصرف دانه فلفل سیاه برای لاغری و همچنین طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم آنقدر ساده است که احتمالا با خواندن این مقاله طرفدار این قهوه خوش طعم و پرفایده خواهید شد. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد قهوه سبز و نحوه مصرف آن برای لاغری شکم با شما صحبت کنیم.

قهوه سبز چیست؟ 

قهوه سبز در واقع قهوه‌های بو نداده شده‌ای هستند که از میوه‌های قهوه خام گرفته شده‌اند. اگر قهوه سبز را با قهوه‌های برشته مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که این قهوه‌ها دارای اسید کلروژنیک بسیار زیادی هستند، ولی به دلیل اینکه قهوه‌های معمول و قهوه‌ای برشته می‌شوند، دیگر دارای این نوع اسید در درون خودشان نیستند.

اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز می‌تواند فواید بسیار زیادی برای سلامتی داشته باشد و باعث تنظیم متابولیسم و قند خون شود. همچنین قهوه سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی است و حتی می‌تواند برای درمان اختلالات سلامتی مانند چاقی، دیابت نوع 2، کلسترول بالا و فشار خون بالا مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن و لاغری نیز مفید است. اگر با دوز پایینی شروع به مصرف قهوه سبز کنید، از فواید این نوشیدنی فوق العاده بهره مند خواهید شد. فقط کافیست که به اصول و طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم توجه داشته باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وزن ایده آل خودتان برسید.

نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم- دیجی عطار

تاثیر قهوه سبز برای لاغری 

لاغری و کاهش وزن، می‌تواند برای بسیاری از افراد اهمیت داشته باشد. به خصوص برای افرادی که به سلامت جسمی خودشان اهمیت می‌دهند و می‌خواهند جسمی سالم و اندامی جذاب داشته باشند. مصرف قهوه سبز برای لاغری آنقدر مفید است که پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای یک بار هم که شده یک دوره از این گیاه دارویی استفاده کنید. به هر حال مطالعاتی که روی تاثیر قهوه سبز برای لاغری انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که این دانه‌های قهوه می‌توانند فواید بسیار زیادی برای کاهش وزن و لاغری داشته باشند و شما نیز می‌توانید از این نتایج بهره بگیرید و به تناسب اندام برسید.

هر ترکیب گیاهی تاثیر متفاوتی روی اندام دارد. برخی از گیاهان می‌توانند باعث چربی سوزی بیشتر شوند و برخی دیگر روی کاهش اشتها موثر هستند. زمانی که بحث لاغری شکم می‌شود، باید از گیاهانی استفاده کرد که متابولیسم را بالا می‌برند و چربی سوزی را افزایش می‌دهند. چرا که ناحیه شکم دارای چربی‌های اضافه است و تنها راه لاغر شدن آن، کاهش این چربی‌ها خواهد بود. قهوه سبز جزء گیاهانی است که از طریق مکانیسم‌های مختلفی باعث کاهش وزن و لاغری شکم می‌شود. همین موضوع باعث شده تا بتوانیم این گیاه خوش طعم و عطر را به عنوان بهترین راه لاغری شکم به شما معرفی کنیم. در ادامه تاثیر قهوه سبز برای لاغری شکم را به شما توضیح می‌دهیم.

• چربی سوزی بیشتر 

اسید کرولوژنیک یکی از مهم‌ترین ترکیباتی است که در قهوه سبز وجود دارد، ولی در قهوه‌های برشته نمی‌توانید آن را پیدا کنید. این ماده باعث متوقف شدن تولید چربی می‌شود و از رشد سلول‌های چربی نیز جلوگیری خواهد کرد. از طرفی با مصرف این نوع قهوه، چربی سوزی بیشتری خواهید داشت. به خصوص اگر در کنار مصرف آن ورزش نیز بکنید.

• مهار گرسنگی 

گرسنگی بیش از حد باعث خوردن تنقلات بسیار زیاد می‌شود. تنقلاتی مانند شیرینی‌ها، چیپس و پفک و... که کربوهیدرات بالایی دارند، می‌توانند باعث شوند تا شما احساس گرسنگی بیشتری کنید و هر بار در یک چرخه خوردن بدون سیری قرار می‌گیرید و سایز دور شکم خودتان را افزایش می‌دهید. مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم با مهار گرسنگی امکان پذیر است. قهوه سبز دارای ترکیباتی است که می‌تواند برای مدت طولانی شما را سیر نگه دارد. به همین خاطر دیگر بدون دلیل گرسنه نخواهید شد.

• افزایش متابولیسم 

نوشیدن قهوه سبز می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن شما شود. در چنین شرایطی آزاد شدن گلوکز در جریان خون به حداقل می‌رسد و بدن قادر خواهد بود که چربی‌های اضافه را مصرف کند. در نتیجه مصرف قهوه سبز می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری شود.

• حذف سموم بدن 

اگرچه حذف سموم بدن شاید تاثیر مستقیمی روی کاهش وزن و لاغری شکم نداشته باشد؛ اما موضوع اصلی اینجاست که چاقی و اضافه وزن می‌تواند دلیلی برای افزایش سموم در بدن باشد. یکی از خواص قهوه سبز این است که به عنوان یک سم زدای قوی عمل می‌کند و می‌تواند سموم موجود در بدن را دفع کند. به همین خاطر با مصرف آن شاهد سم زدایی کبد و ارگان‌های داخلی خواهید بود. 

• جذب کمتر قند 

یکی از فواید قهوه سبز برای سلامتی، کاهش قند خون و کنترل دیابت است. جذب قند کمتر یکی از مهم‌ترین فواید این قهوه است که می‌تواند برای افرادی که در کنار چاقی و اضافه وزن از دیابت نیز رنج می‌برند، اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم و کاهش وزن- دیجی عطار

بهترین زمان نوشیدن قهوه سبز برای کاهش وزن چه زمانی است؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم صحبت کنیم، باید در مورد بهترین زمان نوشیدن قهوه سبز حرف بزنیم. همانطور که اشاره کردیم، این قهوه می‌تواند روی کاهش وزن و لاغری شکم موثر باشد. یکی از مکانیسم‌های قهوه سبز نیز کاهش اشتها است. به همین خاطر اگر بتوانید قبل از غذا مقداری از این نوشیدنی را میل کنید، قطعا از بسیاری از خواص آن بهره مند خواهید شد. با این حال زمان‌های متفاوتی برای نوشیدن قهوه سبز جهت کاهش وزن وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

• قبل از صبحانه: برای اینکه بتوانید میزان چربی سوزی خودتان را در صبح‌ها افزایش دهید، کافیست که قبل از صبحانه یک فنجان قهوه سبز میل کنید و از خواص این قهوه بهره مند شوید.

• قبل از ورزش صبح: قبل از ورزش صبحگاهی یکی دیگر از بهترین زمان‌هایی است که می‌توانید از قهوه سبز استفاده کنید. در این صورت چربی سوزی شما در ورزش صبح به حداکثر می‌رسد.

• قبل از ناهار: اگر عادت دارید که وعده ناهار خودتان را مفصل بخورید و نمی‌توانید خودتان را برای نخوردن غذا کنترل کنید، کافیست که یک فنجان قهوه سبز را 30 دقیقه قبل از ناهار میل کنید. اگر چنین شرایطی را برای وعده شام دارید، می‌توانید قهوه سبز را قبل از شام میل کنید.

• عصرانه: به دنبال یک نوشیدنی سالم برای عصرانه هستید؟ قهوه سبز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. فقط کافیست که آن را به همراه مقداری میان وعده سالم میل کنید تا دیگر تا وعده شام گرسنه‌تان نشود.

مصرف قهوه سبز بعد از غذا برای لاغری شکم

طبق مطالعات و شواهد، مصرف قهوه سبز بعد از غذا می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی در معده و مسمومیت غذایی شود. چرا که این قهوه نمی‌تواند واکنش خوبی با غذا نشان دهد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که می‌توانید پس از مصرف غذا، مقداری قهوه سبز میل کنید و از خواص آن بهره مند شوید؛ سخت در اشتباه هستید. بهترین زمان برای مصرف این قهوه زمانی است که هنوز شکم شما با مواد غذایی مختلف پر نشده است.

نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری- دیجی عطار 

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم 

قهوه سبز دارای دو ماده شیمیایی گیاهی به نام کافئین و اسید کلروژنیک است که همانطور که اشاره کردیم، این اسید می‌تواند برای کاهش وزن موثر واقع شود. روش‌های مختلفی برای مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم وجود دارند که می‌توانید از هر یک از آن‌ها کمک بگیرید. اما فراموش نکنید که ذائقه نهایی شما می‌تواند روی انتخاب هر یک از این روش‌ها موثر باشد.

• مصرف قهوه سبز آسیاب شده 

ساده‌ترین طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم، مصرف قهوه سبز آسیاب شده است. می‌توانید دانه‌های مرغوب قهوه سبز را بخرید و آن را در خانه آسیب کنید. سپس آن را دم کنید و مانند یک دمنوش خوش طعم بدون نیاز به شیرین کننده میل کنید.

• مصرف قهوه سبز با برگ نعناع 

ترکیب کردن قهوه سبز با گیاهان دارویی دیگر که باعث کاهش وزن می‌شوند، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. یکی از این گیاهان دارویی که طعم و مزه فوق العاده‌ای نیز به قهوه سبز می‌دهد، برگ نعناع است. برگ نعناع دارای خواص کاهش وزنی بسیار زیادی است و طعمی دلپذیر به قهوه سبز شما می‌دهد. برگ‌های نعناع مانند قهوه سبز به سم زدایی بدن شما نیز کمک می‌کنند. پس می‌توانید از برگ‌های سبز نعناع نیز کمک بگیرید.

• مصرف قهوه سبز و زردچوبه 

زردچوبه جزء ادویه‌های مفید برای سلامت عمومی است. اگر می‌خواهید نتیجه بهتری از مصرف قهوه سبز بگیرید، کافیست که مقداری زردچوبه به آن اضافه کنید و اجازه دهید این دمنوش دم بکشد. زردچوبه دارای خواص ضد التهابی بسیار زیادی است و می‌تواند برای کاهش وزن مفید باشد. با مصرف زردچوبه متابولیسم و سطح انسولین بدن خود را افزایش می‌دهد و در نهایت شاهد کاهش حجم چربی در اطراف شکم خودتان خواهید بود.

• مصرف قهوه سبز و زنجبیل 

زنجبیل یکی دیگر از موادی است که برای کاهش وزن اصولی استفاده شود. اگرچه بسیاری از ما توجهی به خواص زنجبیل برای لاغری نداریم؛ اما می‌توانید برای تهیه قهوه سبز، از زنجبیل کمک بگیرید. زنجبیل دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار زیادی است و به رفع رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. مقداری زنجبیل له شده را به قهوه سبز خودتان اضافه کنید و آن را میل نمایید.

• مصرف قهوه سبز با دارچین 

دارچین به دلیل داشتن طعم و مزه فوق العاده، می‌تواند برای تهیه یک دمنوش عالی با قهوه سبز مورد استفاده قرار گیرد. دارچین می‌تواند باعث کاهش فشار خون، بهبود عملکرد انسولین و تنظیم سطح قند خون شود. با مصرف دارچین می‌توانید کلسترول خون خود را کاهش دهید. یک تکه دارچین را به مدت یک شب در یک فنجان آب خیس کنید و صبح به قهوه سبز خودتان اضافه کرده و میل نمایید.

میزان مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم 

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید برای طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم به آن توجه داشته باشید، میزان مصرف این قهوه است. به طور کلی، مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم موثر است؛ اما نباید این موضوع باعث شود تا بیش از حد از آن استفاده کنید. مصرف حداکثر 3 فنجان قهوه سبز برای رسیدن به وزن ایده آل و کاهش وزن کافیست. می‌توانید قهوه سبز را به صورت پودر یا دانه بخرید و آن را به هر روشی که دوست دارید مصرف کنید.

طریقه مصرف قهوه سبز برای کاهش وزن و لاغری شکم- دیجی عطار 

خرید قهوه سبز برای لاغری شکم از دیجی عطار 

در این مقاله در مورد طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم صحبت کردیم. عطاری آنلاین دیجی عطار یکی از سایت‌های اینترنتی است که در حوزه فروش گیاهان دارویی فعالیت می‌کند. اگر نیاز به خرید قهوه سبز برای لاغری شکم را دارید، می‌توانید از طریق این سایت سفارش خودتان را ثبت کنید و با توجه به توضیحات این مقاله از این دمنوش گیاهی مفید استفاده کنید. همچنین در صورتی که نیاز به اضافه کردن ترکیبات مختلف دیگر به قهوه سبز را دارید، می‌توانید آن‌ها را از سایت دیجی عطار همزمان با قهوه سبز سفارش دهید.

سوالات یا پیشنهادات
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری شکم
آموزش نحوه مصرف سیر برای کاهش چربی خون