5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک

تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1403/4/21
5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک

جینسینگ سفید اصل گیاهی با خواص دارویی و درمانی فراوان است که به منظور درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعاً اصل بودن این گیاه تاثیر مستقیمی در روند بهبودی بیماری دارد.
برای این که بتوانید بهترین اثربخشی را از این داروی گیاهی مشاهده کنید، لازم است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. آشنایی با روش‌های تشخیص جینسینگ اصل از فیک به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نمونه این محصول را خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا با نحوه تشخیص جینسینگ اصل از تقلبی آشنا شوید.

۵ راهکار تشخیص جینسینگ سفید اصل از تقلبی

یکی از پرتکرارترین سوالات افرادی که قصد تهیه این گیاه را دارند آن است که نشانه‌های اصل بودن گیاه جینسینگ سفید چیست و چه خواصی دارد؟ قطعاً یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که قصد تهیه جینسینگ سفید را دارند، اصل بودن آن است. جینسینگ سفید اصل خواص زیادی برای سلامتی بدن انسان دارد. در صورتی که نسبت به خرید جینسینگ سفید تقلبی اقدام کنید نه تنها از خواص آن بهره‌مند نمی‌شوید، بلکه با عوارضی نیز مواجه خواهید شد.

۵ راهکار ساده که برای تشخیص جینسینگ اصل از فیک، می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید شامل موارد زیر می‌شود.

ظاهر ریشه‌ها

ریشه‌های جینسینگ سفید اصل از لحاظ ظاهری درهم تنیده و گره‌دار هستند. اگر جینسینگ ریشه‌های صافی داشته باشد، بدین معناست که از نژادی با سطح کیفیت بسیار پایین است.

رنگ ریشه جینسینگ

رنگ ریشه جینسینگ اصل، سفید و یا کرمی روشن مایل به زرد کمرنگ است. در صورتی که رنگ ریشه تیره و کدر باشد، بدین معناست که مدت زمان زیادی در مجاورت آلودگی و هوا بوده و تازگی چندان زیادی ندارد.

رنگ ریشه جینسینگ سفید اصل - دیجی عطار

سالم بودن‌ ریشه جینسینگ

یکی دیگر از روش‌های تشخیص جینسینگ اصل از فیک توجه به سالم بودن ریشه‌های گیاه است. ریشه گیاه باید کاملاً سالم باشد و هیچ گونه ردی از آلودگی، کپک‌زدگی و حشره‌‌زدگی روی آن مشاهده نشود. سالم بودن ریشه‌ها با چشم غیرمسلح و بدون نیاز به تخصصی خاص قابل بررسی است.

انعطاف‌ جینسینگ

جینسینگ سفید اصل کاملاً نرم و انعطاف‌پذیر است. در واقع اگر شما دندان خود را روی این گیاه بفشارید، متوجه فشرده شدن آن خواهید شد. جینسینگ سفید تقلبی بسیار سفت و چوبی شکل بوده و کیفیت پایینی دارد.

بوی جینسینگ

جینسینگ اصل به بوی خاک آن معروف است. شدت بوی خاک این گیاه به حدی زیاد است که ممکن است با استشمام بوی آن آزرده خاطر شوید. در صورتی که احساس کردید جینسینگ فاقد بو است و یا این که بوی شیمیایی دارد از خرید آن اجتناب کنید، زیرا احتمال دارد تقلبی باشد. شرایط خرید آنلاین داروهای گیاهی در عطاری دیجی عطار برای شما خریداران عزیز فراهم شده است.

سایر روش‌های تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک

شیوه‌های تشخیص جینسینگ اصل از تقلبی تنها به موارد فوق محدود نشده و شما می‌توانید از موارد زیر نیز به منظور اطمینان از اصل بودن این گیاه استفاده کنید که شامل موارد زیر می‌گردد.

جینسینگ-سفید
جینسینگ سفید
160,000160,000تومان
اضافه
جینسینگ-سفید-عمده
جینسینگ سفید - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه

بررسی ‌نوع و گونه جینسینگ

تاکنون بیش از ۱۰ هزار گونه از گیاه جینسینگ یافت شده که هر یک از آن‌ها شکل ظاهری و فواید خاص خود را دارند. معمولاً جینسینگ سفید نسبت به سایر گونه‌های این گیاه از کیفیت بالاتری برخوردار است.

بررسی کشور‌ مبدا

بیشترین میزان رویش جینسینگ در کشورهای آمریکای شمالی، چین و کره است. البته این موضوع به معنای عدم رشد و پرورش این گیاه در دیگر کشورهای جهان نیست. در حال حاضر این گیاه دارویی در برخی نقاط کشور عزیز ما ایران نیز پرورش می‌یابد.

اگر بدانید کدام کشور تولیدکننده جینسینگ است، می‌توانید نسبت به نوع پرورش گیاه و همچنین سطح مرغوبیت آن نیز اطمینان حاصل نمایید. قطعاً کشوری مانند چین که سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید جینسینگ دارد، محصولاتی با کیفیت بالاتر را روانه بازارهای جهانی می‌کند.

راهکارهایی ساده برای تشخیص جینسینگ اصل - عطاری آنلاین دیجی عطار

 

توجه به سن جینسینگ

تمامی درختان و گیاهان دارویی از سن و سال مخصوص به خود برخوردار هستند. همانطور که می‌دانید با افزایش سن گیاه، سطح کیفیت میوه آن کاهش می‌یابد. این موضوع در رابطه با گیاه جینسینگ اندکی متفاوت‌تر خواهد بود.

به طور کلی سن گیاه جینسینگ نشان‌دهنده میزان تاثیرگذاری و غنی بودن آن است. بهترین نوع جینسینگ سفید اصل جینسینگ ۶ ساله است. سطح کیفیت جینسینگ ۶ ساله نسبت به جینسینگ پرورشی ۱ الی ۳ ساله بسیار بالاتر خواهد بود.

خصوصیات جینسینگ تقلبی

آشنایی با خصوصیات جینسینگ سفید تقلبی می‌تواند به شما کمک کند که از خرید محصولات بی‌کیفیت امتناع نمایید. به عنوان مهمترین خصوصیات جینسینگ تقلبی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

قیمت نامتعادل

یکی از نشانه‌های بارز جینسینگ تقلبی قیمت بسیار پایین آن خواهد بود. جینسینگ اصل گران قیمت است، اما نمونه فیک آن با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که پایین بودن قیمت این محصول، نشان دهنده تقلبی بودن آن نخواهد بود و شما باید سایر جوانب را نیز به طور کامل بسنجید. پس‌ از اطلاع از قیمت جینسینگ سفید و خواص دارویی ان می‌توانید نسبت به سفارش این محصول از عطاری دیجی عطار اقدام کنید.

کیفیت واضح

سطح کیفیت جینسینگ تقلبی نسبت به نمونه اصل آن پایین‌تر خواهد بود. معمولاً نمونه‌های فیک این گیاه طعم، بو و رنگ متفاوتی دارند. میزان تاثیرگذاری گیاه جینسینگ تقلبی در درمان بیماری‌ها، نسبت به نمونه اصل آن کمتر است.

بسته‌بندی نامعمول

معمولا جینسینگ سفید تقلبی در بسته‌بندی‌هایی نامتعارف و نامعمول مشاهده می‌شود. اگر چه ممکن است برخی محصولات تقلبی نیز همچون محصولات اصل بسته‌بندی شوند، اما با توجه به سطح کیفیت این گیاه می‌توان به تقلبی بودن آن پی برد.

عدم اطلاعات کافی

در صورتی که نتوانید اطلاعاتی همچون تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، کشور تولیدکننده، شرکت سازنده، شناسه محصول و غیره را روی بسته‌بندی جینسینگ مشاهده کنید احتمال تقلبی بودن این گیاه حتمی می‌شود.

منابع خرید

امروزه بسیاری از مراکز ناشناخته و نامتعارف اقدام به فروش جینسینگ تقلبی می‌کنند. برای خرید جینسینگ اصل بهتر است که به فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های قابل اطمینان مراجعه نمایید.

نشانه‌های جینسینگ سفید تقلبی - دیجی عطار

 

قطعاً پس از آشنایی با خصوصیات پودر جینسینگ سفید اصل تصمیم به خرید آن خواهید گرفت. فروشگاه اینترنتی دیجی عطار یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی است که در زمینه فروش جینسینگ اصل فعالیت دارد. سفارش انواع گیاهان دارویی اصل در این وب سایت امکان‌پذیر است.

پیشنهاد عطاری آنلاین دیجی عطار

جینسینگ سفید اصل یک داروی گیاهی بسیار مفید و موثر برای درمان بیماری‌های مختلف است. اصل بودن این گیاه دارویی رابطه مستقیمی با میزان اثربخشی آن دارد. روش‌های گوناگونی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید اصل و یا تقلبی جینسینگ را به راحتی تشخیص دهید.

قطعاً یافتن مجموعه‌ای معتبر که از سطح کیفیت محصولات آن اطمینان داشته باشید، اهمیت بسیار زیادی دارد. عطاری آنلاین دیجی عطار یکی از معتبرترین و بهترین وب سایت‌هایی است که محصولات گیاهی اصل و باکیفیت را به فروش می‌رساند. انتخاب این مجموعه به منظور خرید اینترنتی داروهای گیاهی و سفارش دمنوش‌ها بهترین گزینه است.

در صورتی که برای سفارش جینسینگ اصل و اطلاع از خواص و فواید آن با سوال و یا ابهامی مواجه هستید، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۳۷۵۱۵ با ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
5 روش ساده برای تشخیص جینسینگ سفید اصل از فیک
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن