استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو

استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1403/4/17
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو

جینسینگ یکی از موثرترین گیاهان دارویی برای تقویت و رشد موهای شماست. در حال حاضر در طب سنتی استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو به شدت توصیه می‌شود. این گیاه از زمان‌های گذشته در طب چینی و کره‌ای به وفور استفاده می‌شده که با گذشت زمان در قاره آسیا نیز محبوبیت زیادی یافته است.

در حال حاضر این گیاه در صنایع دارویی، غذایی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیبات فعال موجود در این گیاه و ریشه آن، تاثیر شگرفی در زیبایی و سلامتی موها دارند.

ریشه‌های این گیاه گوشتی و همانند چنگال است. گیاه جینسینگ در دو نمونه آمریکایی و آسیایی (کره‌ای) وجود دارد. هر دو نمونه این گیاه حاوی جینسوزیدها هستند که به زیبایی موها کمک می‌کنند. به منظور بررسی فواید جینسینگ برای سفیدی مو تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

فواید جینسینگ برای سفیدی مو

آیا می‌دانید جینسینگ سفید برای چی خوبه؟ یکی از فواید این گیاه پیشگیری از سفید شدن موهاست. پیش از بررسی خواص جینسینگ سفید برای سفیدی مو ابتدا شرح مختصری پیرامون خواص این گیاه فوق‌العاده برای سلامتی موها را در اختیارتان قرار خواهیم داد. به عنوان مهمترین فواید جینسینگ سفید برای مو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع در میان آقایان و بانوان است. امروزه افراد از روش‌های گوناگونی برای درمان ریزش موی خود استفاده می‌کنند. اگر به دنبال یک گیاه دارویی با خواص جلوگیری از ریزش مو هستید، جینسینگ بهترین گزینه است. استفاده از جینسینگ سفید برای مو سبب قطع ریزش خواهد شد. در حال حاضر این گیاه به عنوان یکی از موثرترین گیاهان دارویی برای درمان ریزش مو محسوب می‌شود.
این گیاه با تقویت ریشه مو موجب حفظ سلامتی و زیبایی موهای شما خواهد شد. این گیاه سرشار از مواد مغذی است که برای مو فواید بسیار زیادی دارند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، استفاده از گیاه جینسینگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کاربرد جینسینگ سفید برای سفیدی مو - عطاری آنلاین دیجی عطار

جلوگیری از شوره سر

قطعاً برای کسانی که به زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهند، شوره سر یک کابوس است. در واقع یکی از مهمترین فواید این گیاه برای موها از بین بردن شوره سر خواهد بود. در جینسینگ ترکیبی به نام ساپونین وجود دارد که ضدباکتری است. خواص آنتی‌باکتریال این گیاه از شوره سر جلوگیری کرده و موجب درمان آن نیز خواهد شد.

محافظت از مو در برابر آفتاب

در این گیاه مقدار زیادی سلولز وجود دارد که از موهای شما در برابر حرارت نور خورشید محافظت می‌کند. در واقع این ماده به عنوان یک محافظ قوی مو در برابر نور آفتاب به شمار می‌رود.

ارتقا کیفیت مو

جینسینگ موجب پاکسازی پوست سر شده و سبب می‌گردد که تار موهای شما ضخیم‌تر و در عین حال نرم‌تر شود.

بهبود وضعیت پوست سر

ترکیبات موجود در این گیاه سبب تحریک گردش خون در پوست سر شما شده و موجب افزایش اکسیژن و مواد غذایی موجود در فولیکول مو می‌شود.

خواص جینسینگ سفید برای مو

جلوگیری از سفید شدن موها با جینسینگ

از خواص جینسینگ سفید برای سفیدی مو نمی‌توان غافل شد. جینسینگ یک ‌گیاه دارویی برای جلوگیری از سفیدی مو است. این گیاه سرشار از فیتوسترول و روغن فرار است. این دو ترکیب نقش مهمی در پیشگیری‌ از سفید شدن و فرسایش موها دارند.

یکی از دلایل اصلی سفید شدن موها وجود رادیکال‌های آزاد است. این دو ترکیب قادر به مبارزه با این رادیکال‌ها خواهند بود تا از سفید شدن زودهنگام موهای شما پیشگیری کنند. با توجه به عوارضی که رادیکال‌های آزاد روی قسمت‌های مختلف بدن از جمله موها دارند، با مصرف این گیاه بی‌نظیر می‌توانید از سفید شدن موهای خود جلوگیری نمایید.

با توجه به خواص جینسینگ برای سفیدی مو بهتر است که به طور مداوم آن را مصرف کنید تا شاهد تاثیرات فوق‌العاده آن باشید. با توجه به فواید این گیاه اعجاب‌انگیز برای موها، بهتر است که هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت سفارش گیاهان دارویی در عطاری دیجی عطار اقدام نمایید.

دلایل محبوبیت جینسینگ برای مو

همانطور که دریافتید امروزه در طب سنتی جینسینگ برای سفیدی مو تجویز می‌شود. حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که دلایل محبوبیت این گیاه برای حفظ سلامتی مو چیست؟ به عنوان مهمترین دلایل محبوبیت این گیاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هزینه مناسب

شاید بتوان گفت که جینسینگ طبیعی در مقابل برخی از داروهای گیاهی قیمت مناسب‌تری دارد. از آنجایی که در فروشگاه اینترنتی دیجی عطار جینسینگ سفید با قیمت مناسبی عرضه می‌شود، می‌توانید در این وب سایت نسبت به خرید گیاهان دارویی اقدام نمایید.

افزایش رشد مو از خواص جینسینگ سفید برای مو - عطاری آنلاین دیجی عطار

ترکیبات طبیعی

جینسینگ به عنوان یک گیاه کاملاً طبیعی به شمار می‌رود که مصرف آن ضرری برای شما ندارد. در واقع استفاده از این گیاه هیچ گونه سمومی را وارد بدن شما نخواهد کرد. از همین رو انتخاب جینسینگ سفید برای سفیدی مو بهترین گزینه است.

در دسترس بودن

اگر چه شمال شرق چین و کره بزرگترین منبع تولیدکننده جینسینگ در سطح جهان هستند، اما شما می‌توانید این گیاه ارزشمند را در سراسر نقاط جهان بیابید. عطاری آنلاین دیجی عطار یکی از ارائه‌دهندگان جینسینگ اصل و با کیفیت در کشور ایران است.

جینسینگ-سفید
جینسینگ سفید
160,000160,000تومان
اضافه
جینسینگ-سفید-عمده
جینسینگ سفید - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه

تحریک‌کننده رشد مو

همانطور که پیش‌تر نیز بیان نمودیم، این گیاه موجب تحریک گردش خون در پوست سر می‌شود که در نهایت منجر به افزایش رشد مو خواهد شد. با توجه به فواید این گیاه و محبوبیت آن در میان اقشار مختلف، خرید اینترنتی محصول پوست و مو را در اولویت قرار دهید تا شاهد کاهش سفیدی موها و سلامتی آن‌ها باشید.

افزایش رشد مو از خواص جینسینگ سفید برای مو

عوارض جانبی استفاده از جینسینگ برای مو

اگر چه جینسینگ سفید برای مو خواص زیادی را به همراه دارد، اما استفاده بیش از حد مجاز از آن نیز ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. از جمله عوارضی که با مصرف این گیاه ممکن است شاهد آن باشید عبارتند از:

  •  ناتوانی در خواب
  • سردرد
  •  حالت تهوع
  •  درد سینه

به شما دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع مصرف مکمل‌ها و داروهای گیاهی جدید حتماً با پزشک مشورت کنید. اگر داروی خاصی را میل می‌کنید و یا به بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستید، اجازه مصرف خودسرانه این گیاه را نخواهید داشت. به عنوان مثال اگر داروهای ضدافسردگی و جینسینگ را در کنار یکدیگر مصرف کنید، ممکن است با عوارض فوق مواجه شوید. طبق تحقیقات انجام شده مصرف متعادل جینسینگ هیچ گونه عوارض جانبی در پی نخواهد داشت. بانوان باردار در زمان حاملگی خود مجاز به مصرف این گیاه نخواهند بود.

روش مصرف جینسینگ‌ برای مو

سال‌های زیادی است که ریشه خشک شده جینسینگ سفید برای سفیدی مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این گیاه می‌توانید ریشه آن را به صورت دمنوش تهیه کرده و میل نمایید. همچنین می‌توانید ریشه جینسینگ را با سایر داروهای گیاهی ترکیب نموده و پس از تهیه دمنوش مصرف کنید. لازم به ذکر است که امکان افزودن ریشه خشک شده گیاه به سوپ نیز وجود دارد. رایج‌ترین شیوه مصرف این گیاه به صورت چای، دمنوش و عصاره خواهد بود. به منظور تهیه چای جینسینگ و بهره‌مند شدن از خواص بی‌نظیر آن برای موها، می‌بایست مطابق با مراحل زیر عمل نمایید.

  1.  در وهله اول مقداری آب را بجوشانید. بهتر است که برای تهیه آب جوش از ظروف غیرفلزی همانند قوری‌های پیرکس، چینی و لعابی استفاده نمایید.
  2.  حدود ۱ الی ۳ گرم از ریشه خشک شده جینسینگ را به آب جوش بیفزایید.
  3.  چای را روی حرارت ملایم گذاشته و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه منتظر بمانید.

نحوه مصرف ‌جینسینگ سفید برای مو - دیجی عطار

 

بر اساس توصیه طب سنتی بهتر است که این چای به صورت ولرم مصرف شود. از زمان تهیه این چای تا هنگام خنک شدن آن بهتر است که ریشه‌ها درون دمنوش باقی بمانند. اگر روزانه ۱ الی ۲ فنجان از این چای را میل کنید، روند سفید شدن موهای شما کند خواهد شد.

تهیه جینسینگ سفید باکیفیت از دیجی عطار

استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو به عنوان روشی کاربردی و موثر شناخته می‌شود. ما در این مطلب به بررسی‌ پودر‌ جینسینگ سفید اصل + خواص آن‌ برای مو پرداختیم. قطعاً یکی از دغدغه‌های شما عزیزان هنگام خرید انواع دمنوش‌ها و سفارش گیاهان دارویی اصل بودن آنهاست.

با توجه به حضور افراد سودجو در بازار خرید و فروش داروهای گیاهی، قطعا یافتن یک مجموعه معتبر برای تهیه محصولات مورد نظرتان حائز اهمیت است. عطاری آنلاین دیجی عطار یکی از بهترین وب سایت‌هایی است که در زمینه فروش گونه‌های مختلف گیاهان دارویی فعالیت دارد.

شما عزیزان برای خرید محصول مورد نظر خود کافیست که وارد وب سایت دیجی عطار شده و نسبت به ثبت سفارشات خود با قیمتی مقرون به صرفه اقدام نمایید. در صورت داشتن سوال و یا بروز هر گونه مشکل هنگام ثبت سفارش، می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۳۷۵۱۵ با ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم داروهای گیاهی مورد نظر خود را با بالاترین سطح کیفیت و ضمانت خریداری نمایید.

سوالات یا پیشنهادات
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
استفاده از جینسینگ سفید برای سفیدی مو
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن