بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده

بهترین دمنوش های ترکیبی

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1403/4/24
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده

منظور از دمنوش‌های ترکیبی نوشیدنی‌های گیاهی است که شما برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنید. رایج‌ترین شیوه مصرف بهترین دمنوش‌ های ترکیبی دم کردن آن‌ها خواهد بود. برای استفاده از این دمنوش‌ها باید آن‌ها را به صورت خشک تهیه کرده و سپس درون آب جوش بریزید و پس از دم کشیدن میل نمایید.

دمنوش‌های ترکیبی از گذشته‌های دور تا به امروز در میان اقوام گوناگون محبوبیت زیادی داشته‌اند، زیرا از خواص دارویی و درمانی فراوانی برخوردار هستند. از آنجایی که این دمنوش‌ها کاملاً سالم و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی هستند، می‌توانید روزانه آن‌ها را مصرف کنید. برای آشنایی با بهترین دمنوش‌های گیاهی ترکیبی و اطلاع از خواص آن‌ها تا پایان با ما همراه باشید.

انواع دمنوش‌های ترکیبی گیاهی چه هستند؟

با مصرف بهترین دمنوش‌ های ترکیبی گیاهی می‌توانید شاهد تاثیرات فوق‌العاده آن‌ها بر عملکرد قسمت‌های مختلف بدن خود باشید. از آنجایی که دم کردن این دمنوش‌ها در منزل بسیار راحت است، شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و مصرف نمایید.

انواع دمنوش‌های ترکیبی را می‌توان با استفاده از میوه‌های خشک، برگ گیاهان خشک و ادویه‌جات تهیه کرد. هر یک از دمنوش‌ها از طعم خاصی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که خواص دمنوش‌های ترکیبی نیز با یکدیگر متفاوت است.

همانطور که می‌دانید ذائقه و سلیقه افراد با یکدیگر فرق دارد، اما با توجه به خواصی که این نوشیدنی‌ها دارند بهتر است که حداقل یک مرتبه هر یک از آن‌ها را امتحان کنید تا از خواص و طعم بی‌نظیرشان برخوردار گردید.

میزان مصرف بهترین دمنوش‌ های ترکیبی باید کاملاً متعادل باشد، زیرا با زیاده‌روی در مصرف آن‌ها ممکن است شاهد آثاری مخرب روی بدن و سلامتی خود باشید. به عنوان مثال اگر باردار هستید و یا سابقه بیماری‌هایی همچون دیابت و فشار خون بالا را دارید، بهتر است که پیش از مصرف دمنوش‌ها حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین دمنوش‌های گیاهی ترکیبی خواهیم پرداخت. برای خرید انواع دمنوش‌ها و سفارش داروهای گیاهی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی عطار سفارشات خود را ثبت نمایید.

انواع دمنوش‌های ترکیبی - دیجی عطار

معرفی بهترین دمنوش‌های ترکیبی گیاهی

برخی از بهترین دمنوش‌ های ترکیبی گیاهی که از خواص بی‌نظیری نیز برخوردار هستند به شرح زیر است.

دمنوش زنجبیل و دارچین

این دمنوش یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که استفاده از آن رونق زیادی دارد. دمنوش زنجبیل و دارچین موجب بهبودی طبع سرد و بلغم خواهد شد. از آنجایی که این دمنوش موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود، مصرف آن برای کسانی که به سرماخوردگی و آنفولانزا مبتلا شده‌اند بهترین گزینه است. دمنوش دارچین و زنجبیل از ابتلا به بیماری‌های عفونی جلوگیری می‌کند و در صورت ابتلا نیز موجب بهبودی بیماری می‌شود. با این تفاسیر بهتر است که در فصول سرد از دمنوش ‌های ترکیبی زمستانی غافل نشوید.

اگر به دنبال انتخاب بهترین دمنوش‌ برای گرمی بدن هستید، ما دمنوش زنجبیل و دارچین را پیشنهاد می‌کنیم. طبع دمنوش زنجبیل و دارچین گرم و خشک است و معمولاً کسانی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند به وفور آن را میل می‌کنند. هنگامی که این دمنوش را میل کنید احساس سیری کرده و دیگر میلی به غذا نخواهید داشت. از دیگر خواص این دمنوش می‌توان به کاهش دردهای مفصلی اشاره نمود. اگر زانو درد دارید، روزانه دمنوش زنجبیل و دارچین را میل کنید. برای درمان زانو درد با استفاده از این دمنوش باید روزانه یک لیوان از آن را به مدت ۲ الی ۶ ماه مصرف نمایید.

دمنوش رازیانه

یکی دیگر از دمنوش‌های ترکیبی دمنوش رازیانه است که یکی از مهمترین فواید آن آسان‌تر شدن قاعدگی بانوان است. برای تهیه دمنوش رازیانه می‌توانید از زنجبیل و دارچین نیز استفاده نمایید تا از خواص دمنوش‌های ترکیبی برخوردار شوید. اگر سوال شما این است که دمنوش گرمیجات چی بخوریم، در پاسخ باید گفت که دمنوش رازیانه گزینه مناسبی است. این دمنوش نیز همانند دمنوش زنجبیل و دارچین طبع گرم و خشکی دارد و برای کسانی که سرد مزاج و بلغمی هستند بهترین گزینه است.

برای تهیه این دمنوش از دانه‌های گیاه رازیانه استفاده می‌شود. اگر چه دانه‌های این گیاه طعم شیرینی دارند، اما قند آن‌ها صفر است. از همین رو استفاده از این دمنوش برای کسانی که به دیابت و فشار خون مبتلا هستند هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

دمنوش رازیانه سرشار از ویتامین‌های A, B, C, D و اسیدهای آمینه است که برای بدن فواید بسیار زیادی دارند. از آنجایی که دمنوش رازیانه مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد، به عنوان یک نوشیدنی ضدسرطان معرفی می‌شود.

دمنوش‌های ترکیبی خوش ‌طعم - عطاری آنلاین دیجی عطار

دمنوش مخلوط گیاه بابونه

به عنوان یکی دیگر از بهترین دمنوش ‌های ترکیبی می‌توان به دمنوش مخلوط گیاه بابونه اشاره نمود. این دمنوش از طریق مخلوط کردن بابونه با ادویه‌جات گرم بدست می‌آید. این دمنوش نه تنها از خواص بی‌نظیر بابونه برخوردار است، بلکه هنگامی که با ادویه‌جات گرم نیز ترکیب گردد موجب هضم بهتر غذا در دستگاه گوارش نیز خواهد شد. برخی از ادویه‌جاتی که برای تهیه این دمنوش مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل دارچین، هل و میخک می‌شود.

از خواص هل می‌توان به درمان اسهال، استفراغ و کم اشتهایی اشاره نمود. از خواص دارچین نیز می‌توان درمان بی‌اشتهایی، اسهال، حالت تهوع و نفخ را نام برد. با ترکیب گیاه بابونه به همراه ادویه‌جات نام برده شده می‌توانید این دمنوش را تهیه نمایید. مواد نام برده شده را درون آب جوش ریخته و ۵ الی ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا به طور کامل دم بکشد. اگر روزانه سه مرتبه این دمنوش را میل کنید شاهد تاثیرات فوق‌العاده آن روی سلامتی بدن خود خواهید بود.

دمنوش گیاهی ترکیبی زعفران

یکی دیگر از دمنوش‌های ترکیبی با خواص فراوان، دمنوش گیاهی زعفران است. یکی از خواص دمنوش‌های ترکیبی زعفران کاهش اضطراب و استرس خواهد بود. این دمنوش از گل سرخ، زعفران و هل تشکیل می‌شود. زعفران خواص بی‌شماری دارد که یکی از آن‌ها افزایش اشتها است.

خواص دمنوش‌های‌ ترکیبی زعفران

یکی از ترکیبات این دمنوش گل سرخ است که دارای خاصیت ضد افسردگی بوده و موجب افزایش گردش خون در بدن نیز می‌شود. گیاه هل نیز نقش موثری در بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارد. ترکیب شدن هل با زعفران و گل سرخ سبب می‌گردد که این دمنوش به عنوان یک نوشیدنی نشاط آور و انرژی زا معرفی گردد. طبق تحقیقات انجام شده این دمنوش موجب افزایش قوای جنسی نیز می‌شود.
برای خرید اینترنتی گیاهان دارویی از عطاری آنلاین دیجی عطار کافیست وارد وب‌سایت شده و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر دمنوش‌های ترکیبی مفید

دمنوش‌های ترکیبی تنها به موارد فوق محدود نمی‌شود. در حال حاضر، بسیاری از افراد از دمنوش‌های گوناگون برای حفظ سلامتی خود استفاده می‌کنند. اکنون به معرفی برخی دیگر از دمنوش‌های گیاهی و طرز تهیه انواع دمنوش های ترکیبی خواهیم پرداخت.

دارچین-سیگاری
دارچین سیگاری
63,00063,000تومان
اضافه
بابونه
بابونه
45,00045,000تومان
اضافه
بابونه-شیرازی
بابونه شیرازی
69,00069,000تومان
اضافه
گل-بابونه-گاوی
گل بابونه گاوی
40,00040,000تومان
اضافه
دارچین-قلم
دارچین قلم
33,00033,000تومان
اضافه
ریشه-رازیانه
ریشه رازیانه
70,00070,000تومان
اضافه
دانه-رازیانه
دانه رازیانه
33,00033,000تومان
اضافه
زنجبیل-قلم
زنجبیل قلم
44,00044,000تومان
اضافه
بهار-نارنج
بهار نارنج
35,00035,000تومان
اضافه
روغن-بابونه-60-سی-سی
روغن بابونه - 60 سی سی
70,00070,000تومان
اضافه
پودر-دارچین
پودر دارچین
66,00066,000تومان
اضافه
پودر-زنجبیل
پودر زنجبیل
46,00046,000تومان
اضافه
عرق-بهارنارنج-تک-گل-900-سی-سی
عرق بهارنارنج تک گل - 900 سی سی
65,00065,000تومان
اضافه
عرق-رازیانه-تک-گل-900-سی-سی
عرق رازیانه تک گل - 900 سی سی
54,00054,000تومان
اضافه
زنجبیل-قلم-چینی-عمده
زنجبیل قلم چینی - عمده
159,500ناموجود
اضافه
دارچین-قلم-عمده
دارچین قلم - عمده
126,500ناموجود
اضافه
بهار-نارنج-عمده
بهار نارنج - عمده
203,500ناموجود
اضافه
پودر-دارچین-عمده
پودر دارچین - عمده
137,500ناموجود
اضافه
پودر-زنجبیل-عمده
پودر زنجبیل - عمده
132,000ناموجود
اضافه
دارچین-سیگاری
دارچین سیگاری
63,00063,000تومان
اضافه
بابونه
بابونه
45,00045,000تومان
اضافه

دمنوش ترکیبی سیب

این دمنوش متشکل از سیب، میخک و دارچین است که در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و رفع خستگی تاثیر چشمگیری دارد.

دمنوش ترکیبی بهارنارنج

دمنوش ترکیبی بهارنارنج شما را سرحال و شاداب خواهد کرد. این دمنوش از بهارنارنج، گل محمدی، دارچین و هل تشکیل می‌شود. به منظور کاهش خونریزی خود در ایام قاعدگی می‌توانید این دمنوش خوش طعم و لذیذ را میل کنید. از دیگر خواص دمنوش ترکیبی بهارنارنج می‌توان به منظم شدن سیکل قاعدگی و درمان اختلالات دوران تخمک‌گذاری اشاره نمود.

دمنوش گیاهی ترکیبی آرامبخش

برای تهیه دمنوش‌های ترکیبی گیاهی آرامبخش لازم است که گیاهان و ادویه‌جات زیر را با یکدیگر ترکیب نمایید.

  • سنبل‌الطیب
  •  گل گاوزبان
  •  به لیمو
  •  بهارنارنج
  •  گل محمدی
  •  میوه نسترن
  • چای کوهی
  •  دارچین
  •  بادرنجبویه

از تمامی گیاهان و ادویه‌جات به مقدار مساوی برداشته و سپس درون آب جوش بریزید. ۵ الی ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا دمنوش به طور کامل دم بکشد، سپس آن را میل نمایید. پس از صاف کردن دمنوش قبل از خواب یک لیوان از آن را میل کنید. این دمنوش علاوه بر برطرف نمودن اختلالات بی‌خوابی موجب کاهش اضطراب و استرس نیز می‌شود.

دمنوش گیاهی ترکیبی برای کاهش وزن

به منظور بهره‌مند شدن از خواص دمنوش‌های ترکیبی برای کاهش وزن بهتر است که نسبت به تهیه دمنوش‌های گیاهی ترکیبی لاغری اقدام نمایید. این دمنوش متشکل از به لیمو، چای سبز، زیره، لیمو عمانی و سنا است. این گیاهان دارویی برای لاغری و چربی سوزی بسیار مفید هستند. با استفاده از این دمنوش می‌توانید چربی‌های شکم خود را آب کرده و لاغر شوید. این دمنوش علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی، برای کاهش فشار خون و چربی خون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص بهترین دمنوش های ترکیبی - دیجی عطار

دمنوش گیاهی ترکیبی زرشک

برای تهیه این دمنوش می‌بایست چای ترش، زرشک و سیب را با یکدیگر ترکیب کنید. از خواص این دمنوش می‌توان به کاهش فشار خون، تقویت کبد و مبارزه با سرطان اشاره نمود. خاصیت ضد میکروبی این دمنوش موجب سم‌زدایی بدن خواهد شد.

اکنون که با بهترین دمنوش ‌های ترکیبی و خواص بی‌نظیر آن‌ها آشنایی یافتید، قطعاً تصمیمتان برای خرید آنلاین دمنوش‌ها حتمی خواهد شد. برای سفارش این دمنوش‌ها و مواد اولیه مورد نیاز آن‌ها کافیست که سفارشات خود را در عطاری دیجی عطار ثبت نمایید.

خرید بهترین دمنوش‌های ترکیبی از فروشگاه اینترنتی دیجی عطار

اگر مایل هستید با استفاده از روش‌های سنتی بیماری‌های مختلف خود را درمان کنید، ما خرید بهترین دمنوش‌ های ترکیبی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. اطمینان یافتن از سطح کیفیت دمنوش‌ها برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد. از آنجایی که در فروشگاه اینترنتی دیجی عطار تمام گیاهان دارویی و دمنوش‌ها مرغوب و اصل هستند، می‌توانید با اطمینان خاطر کامل نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.
دیجی عطار یک فروشگاه آنلاین معتبر و شناخته شده است که در زمینه فروش آنلاین گیاهان دارویی سابقه‌ای دیرینه دارد. برای ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه و دریافت مشاوره‌های لازم پیرامون محصولات و نحوه سفارش آن‌ها، می‌توانید با شماره ۰۲۱۳۷۵۱۵ تماس بگیرید. قطعاً اعتماد شما عزیزان مایه افتخار و سربلندی ماست.

سوالات یا پیشنهادات
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
بهترین دمنوش های ترکیبی با خواص فوق العاده
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن