بارداری سریع با گیاهان دارویی

بارداری سریع با گیاهان دارویی

  • ایکونتیم تولید محتوای دیجی عطار
  • ایکون1403/3/9
بارداری سریع با گیاهان دارویی

شاید باورتان نشود اما در سال‌های اخیر موضوع بارداری سریع با گیاهان دارویی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. بعضی از گیاهان دارویی با تقویت قدرت جنسی برای بارداری مفید هستند. البته گیاهان دارویی موثری هم برای درمان حالت تهوع یا بی اشتهایی و مشکلات رایج بارداری پیشنهاد می‌شوند. نعناع فلفلی و زنجبیل از جمله گیاهان دارویی مفید برای کاهش تهوع و سوزش سر دل در سه ماهه اول بارداری هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی خواص گیاهانی بپردازیم که برای بارداری سریع موثر هستند.

چند نکته مهم برای بارداری سریع با گیاهان دارویی

در رابطه با بارداری سریع با گیاهان دارویی چند نکته مهم وجود دارد که بهتر است متذکر شویم. اول اینکه، باید توجه داشته باشید هیچ گیاه دارویی یا مکمل گیاهی را بدون تجویز پزشک استفاده نکنید. بعضی از مکمل‌های گیاهی به شدت توصیه می‌شوند اما به جز گیاهان دارویی حاوی مواد دیگری هستند که ممکن است برای بدن مضر باشد. پس گول تبلیغات را نخورید. نکته دوم اینکه هر گیاه دارویی برای هر فردی موثر نیست. مشکل و مسئله عدم بارداری چیزی نیست که تنها با مصرف گیاهان دارویی حل شود. این روش تنها به عنوان تقویت قوای جنسی پیشنهاد می‌شود. بنابراین بهتر است به این روش برای بارداری و رفع مشکلات جنسی بسنده نکنید و در کنار مصرف گیاهان دارویی مناسب، به پزشک متخصص زنان هم مراجعه کنید.

گیاهان دارویی مفید برای بارداری سریع

بعضی از گیاهان دارویی می‌توانید تاثیر مثبتی در بارداری داشته باشند. چنین گیاهانی می‌توانند شما را شاداب‌تر کنند و قدرت باروری را افزایش دهند. در اینجا به معرفی 7 گیاه برتر موثر برای بارداری می‌پردازیم.

مارچوبه

مارچوبه یا شاتاوری یک گیاه دارویی مقوی است که به تقویت قوای جنسی زنانه کمک می‌کند. مارچوبه سرشار از فیتواستروژن است. فیتو استروژن گروهی از ترکیبات ارزشمند برای بارداری است که از نظر ساختار شیمیایی شباهت زیادی به استروژن دارد. این گیاه علاوه بر درمان مشکلات جنسی برای بهبود علائم یائسگی و افزایش قدرت شیردهی هم توصیه می‌شود.

کوهوش سیاه

یکی از گیاهان دارویی موثر برای بارداری سریع، کوهوش سیاه است. این گیاه می‌تواند تخمدان‌های بانوان را تحریک کند و از این طریق برای بارداری سریع موثر باشد.

گیاهان دارویی مفید برای بارداری سریع - دیجی عطار

آشواگاندا

این گیاه هم برای تقویت قدرت جنسی مردان موثر است. آشواگاندا می‌تواند کیفیت منی و حتی تعداد اسپرم‌ها را بهبود دهد. در بسیاری از موارد، زمانی که مردان به ناباروری‌های رایج مبتلا هستند، این گیاه معجزه می‌کند. آشواگاندا همچنین برای درمان اختلالات روانی مربوط به مشکلات جنسی مردان هم موثر است.

دامیانا

از زمان‌های قدیم، دامیانا برای درمان اختلالات جنسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. دامیانا می‌تواند خستگی‌های عصبی و اختلالات روانی را درمان کند. این گیاه همچنین برای تعادل سطح تستسترون مردان موثر است. برای بارداری سریع با گیاهان دارویی از طریق کاهش سطح استروژن بانوان هم می‌توانید از دامیانا کمک بگیرید.

گیلاس زمستانی

این گیاه دارویی هم برای درمان اختلالات عملکرد جنسی مردان و مشکلات ناباروری موثر است. گیلاس زمستانی را می‌توان به عنوان یک داروی موثر برای رفع مشکلات عصبی و ناباروری محسوب کرد. گیلاس زمستانی همچنین می‌تواند قدرت و میل جنسی را چند برابر کند.

مارچوبه-هندی-سلیخه-عمده
مارچوبه هندی- سلیخه- عمده
0ناموجود
اضافه
ریشه-شیرین-بیان
ریشه شیرین بیان
37,50037,500تومان
اضافه
عصاره-شیرین-بیان
عصاره شیرین بیان
34,00034,000تومان
اضافه
برگ-شیرین-بیان
شیرین بیان - برگ
0ناموجود
اضافه
پودر-ریشه-شیرین-بیان
پودر ریشه شیرین بیان
43,00043,000تومان
اضافه
پودر-مارچوبه
پودر مارچوبه
90,00090,000تومان
اضافه
ریشه-شیرین-بیان-عمده
ریشه شیرین بیان - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
مارچوبه-عمده
مارچوبه - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
مارچوبه-هندی-سلیخه
مارچوبه هندی- سلیخه
90,00090,000تومان
اضافه
مارچوبه-هندی-سلیخه-عمده
مارچوبه هندی- سلیخه- عمده
0ناموجود
اضافه
ریشه-شیرین-بیان
ریشه شیرین بیان
37,50037,500تومان
اضافه

شیرین بیان

برای بارداری سریع با گیاهان دارویی، شیرین بیان از دو لحاظ موثر است. شیرین بیان می‌تواند برای سم زدایی و ترمیم کبد، تقویت سیستم ایمنی و تقویت غدد درون ریز موثر باشد. این گیاه ارزشمند، به عنوان یک داروی گیاهی ضد التهاب هم عمل می‌کند. شیرین بیان همچنین برای تولید مخاط دهانه رحم مفید است.

روغن کرچک

روغن کرچک برای حفظ تعادل هورمونی مناسب است. این روغن برای بهبود سیستم گردش خون و مبارزه با بیماری‌ها و دفع سموم بدن هم استفاده می‌شود. خواص خوردن دانه کرچک بسیار وسیع‌تر از بهبود تعادل هورمونی است. این روغن برای درمان یبوست هم کاربرد دارد.

رفع اختلال نعوظ با گیاهان دارویی - عطاری انلاین دیجی عطار


رفع اختلال نعوظ با گیاهان دارویی

یکی از مشکلات جنسی که باعث ناباروری می‌شود، اختلال نعوظ است. تحقیقات علمی زیادی در مورد رفع اختلال نعوظ با گیاهان دارویی انجام یافته است. در این بخش به معرفی چند گیاه دارویی موثر برای رفع نعوظ می‌پردازیم. چنین گیاهانی با درمان مشکلات نعوظ می‌توانند مشکلات ناباروری را حل کرده و برای بارداری سریع مفید باشند.

ماکا

ماکا، نوعی گیاه ریشه‌ای است. این گیاه دارویی دارای آمینو اسید، آهن، ید و منیزیم است. در یک مطالعه گروهی، مردانی که به مدت 8 هفته روزانه 3 گرم از این گیاه دارویی استفاده کرده بودند، افزایش میل جنسی را تجربه کردند.

یوهیمبین

یوهیمبین در واقع پوست درخت همیشه سبز آفریقا است. این داروی گیاهی قادر است رگ‌های خونی را جهت بهبود جریان خون گشاد کند. این دارو همچنین برای افزایش میل جنسی و طولانی شدن نعوظ موثر است.

زعفران

تحقیقات بسیار محدودی در مورد تاثیر زعفران بر بارداری یا افزایش قدرت جنسی انجام یافته است. زعفران می‌تواند بعضی از اختلالات جنسی را درمان کند و برای بهبود رضایت جنسی موثر است.

یک پیشنهاد برای بارداری سریع با گیاهان دارویی

برای بارداری سریع با گیاهان دارویی می‌توان از گیاهانی مانند شیرین بیان یا زعفران استفاده کرد. خار مریم هم از گیاهان دارویی است که به بارداری سریع کمک می‌کند. شاتاوری، آشواگاندا و روغن کرچک و ماکا هم از جمله گیاهان دارویی هستند که در بارداری سریع با گیاهان دارویی از آن‌ها کمک گرفته می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشورت در مورد خرید انواع گیاهان دارویی، انواع روغن‌ها و انواع دمنوش‌ها با شماره 02137515 تماس بگیرید.

بلغور-نعنا-خشک-عمده
بلغور نعنا خشک - عمده
82,500ناموجود
اضافه
زعفران-قائنات-سوپر-نگین
زعفران قائنات سوپر نگین
640,000640,000تومان
اضافه
زنجبیل-قلم
زنجبیل قلم
44,00044,000تومان
اضافه
روغن-زنجبیل
روغن زنجبیل
0ناموجود
اضافه
شربت-سکنجبین-عنابی-نیاک
شربت سکنجبین عنابی نیاک
70,000ناموجود
اضافه
روغن-کرچک
روغن کرچک
0ناموجود
اضافه
برگ-نعنا-خشک
برگ نعنا خشک
31,00031,000تومان
اضافه
نعنا-فلفلی-سوسنبر
نعنا فلفلی - سوسنبر
45,00045,000تومان
اضافه
روغن-کرچک-خوراکی-ویهان
روغن کرچک خوراکی ویهان
15,00015,000تومان
اضافه
پودر-زنجبیل
پودر زنجبیل
46,00046,000تومان
اضافه
بلغور-نعنا-خشک
بلغور نعنا خشک
50,00050,000تومان
اضافه
عرق-نعنا-سنگین-تک-گل-900-سی-سی
عرق نعنا سنگین تک گل - 900 سی سی
65,00065,000تومان
اضافه
زنجبیل-قلم-چینی-عمده
زنجبیل قلم چینی - عمده
159,500ناموجود
اضافه
زعفران-قائنات-سوپر-نگین-عمده
زعفران قائنات سوپر نگین - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
شربت-سکنجبین-عنابی-نیاک-عمده
شربت سکنجبین عنابی نیاک - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
روغن-کرچک-عمده
روغن کرچک - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
نعنا-فلفلی-عمده
نعنا فلفلی - عمده
137,500ناموجود
اضافه
روغن-کرچک-خوراکی-ویهان-عمده
روغن کرچک خوراکی ویهان - عمده
بدون تخفیف ناموجود
اضافه
پودر-زنجبیل-عمده
پودر زنجبیل - عمده
132,000ناموجود
اضافه
بلغور-نعنا-خشک-عمده
بلغور نعنا خشک - عمده
82,500ناموجود
اضافه
زعفران-قائنات-سوپر-نگین
زعفران قائنات سوپر نگین
640,000640,000تومان
اضافه
بارداری سریع با گیاهان دارویی
خواص و مضرات آویشن برای پوست + نسخه و طریقه استفاده برای پوست
بارداری سریع با گیاهان دارویی
بهار نارنج چیست؟ خواص، مضرات و موارد مصرف + نسخه | دیجی عطار
بارداری سریع با گیاهان دارویی
طریقه درمان جوش و آکنه با استفاده از آویشن چگونه است؟
بارداری سریع با گیاهان دارویی
خواص بابونه آلمانی چیست؟ + نسخه و دستور مصرف
بارداری سریع با گیاهان دارویی
دارچین: ۲۰خواص دارچین، مضرات، نسخه و نحوه مصرف آن